Detail kurzu

MIX TECHNIK A POSTUPŮ PRO EFEKTIVNÍ CÍLENÍ MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE

1. VOX a.s.

Popis kurzu

Snažíte se porozumět potřebám zákazníků? A víte, kdo jsou vaši zákazníci? Inspirujte se případovými studiemi a novými výzkumnými technikami k efektivnímu zacílení vaší marketingové komunikace. Na tomto semináři se seznámíte s technikami výzkumu nebo datovými zdroji, dozvíte se, jak je aplikovat na příslušné cíle.Dozvíte se novinky z oblasti marketingové komunikace a inspirují vás případové studie. Navrhnete si sadu vlastních technik pro kvalitní a ziskovou marketingovou komunikaci.

Obsah kurzu

Důvody selhávání marketingové komunikace – tradiční i nové nástroje výzkumu trhu – datové zdroje použitelné pro cílení marketingové komunikace – cíle výzkumu – příklady z praxe – koncepty funkčních modelů výzkumu – návrh vlastní sady postupů a implementace ve firmách účastníků workshopu.

Workshop s postupy výkladu, řízené diskuze a ukázkami praktických příkladů.

Cílová skupina

Seminář je určen specialistům a manažerům reklamy, marketingu a průzkumu trhu, produktovým manažerům, online marketingovým specialistům.

Poznámka k ceně

kód: 1425750 - 3 290 Kč + DPH Základní cena, kód: 142575A - 6 251 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 142575B - 8 883 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 142575C - 11 186 Kč + DP

Kontaktní osoba

Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz

Hodnocení




Organizátor