Detail kurzu
EMOČNÍ ZÁKULISÍ OBCHODNÍHO ROZHOVORU
1. VOX a.s.
Popis kurzu
Účastníci semináře si upevní důležité a užitečné schopnosti a dovednosti při vedení obchodních i jiných rozhovorů: Jak správně zahájit, vést a ukončit obchodní rozhovor, jak reagovat na námitky s emocionálním podtextem, jak vnímat emoce klienta a využít je pro další jednání apod.
Obsah kurzu
Účastníci prodejního rozhovoru a jejich role – příprava prostředí pro obchodní rozhovor se zřetelem k emočnímu prožívání účastníků rozhovoru – práce s prostorem a vzájemnou vzdáleností – důvěra během prvních 3 minut setkání – poznávání potřeb klienta – práce s emocionálními přenosy, spojení na neverbální úrovni – nevyslovené námitky – zvláštní typy námitek – konflikty na úrovni hranic rolí a jejich řešení – konflikty na úrovni cílů a jejich řešení – ústupové manévry – emoce na začátku a konci rozhovoru – práce se zpětnou vazbou klienta – modelové situace, praktické nácviky, diskuze, sdílení zkušeností.
Cílová skupina
Seminář je určen obchodníkům i dalším zájemcům, kteří jednají s klienty.
kód: 1421910 - 6 190 Kč + DPH Základní cena, kód: 142191A - 11 761 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 142191B - 16 713 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 142191C - 21 046 Kč +
Kontaktní osoba
Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz