Detail kurzu

MARKETING PRO MANAŽERY NEMARKETINGOVÝCH ODDĚLENÍ

1. VOX a.s.

Popis kurzu

Cílem tohoto semináře je poskytnout manažerům základní informace a orientaci v oblasti marketingu a najít relevantní spojení s jejich specializací. Seminář je intenzívní a vysoce interaktivní. Účastníci budou pod vedením lektora generovat výstupy, které budou zaznamenány a stanou se součástí závěrů semináře. Při semináři bude maximálně simulováno skutečné prostředí a situace, ve kterých se účastníci pohybují.

Obsah kurzu

Den 1: Seznámení s principy marketingu a jak je aplikovat na podmínky praxe účastníka – jak se liší obchod, prodej, marketing a branding – specifika marketingu v konkrétním oboru účastníka – zákazník a trh – profil zákazníků a jejich segmentace – potřeby, přání, poptávka – mapování konkurence – marketingový mix a marketingová komunikace – jak si udržet stávající zákazníky a přitahovat nové? Den 2: Koncept značky – firemní identita, kultura a komunikace – jak projevovat značku v každodenní komunikaci písemné, osobní, telefonické, mailové – realita a její vnímání zákazníkem, firemní image – marketingový plán – jak budovat marketingovou kulturu – aplikace marketingového chování napříč organizací.

Cílová skupina

Seminář je určen manažerům nemarketingových oddělení: IT, finance, HR, výroba apod. i dalším zájemcům, kteří potřebují základní orientaci v marketingu a jeho postupech.

Poznámka k ceně

kód: 1425640 - 6 190 Kč + DPH Základní cena, kód: 142564A - 11 761 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 142564B - 16 713 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 142564C - 21 046 Kč +

Kontaktní osoba

Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz

Hodnocení




Organizátor