Detail kurzu

Komunikační dovednosti a budování pozitivních vztahů v kontaktu se zákazníkem • dvoudenní seminář

ANAG, spol. s r.o.

Popis kurzu

Určeno pro max. 15 osob. Časový harmonogram: dvoudenní program /29.10. – 30.10.2014/, 9:00 – 16:00 hod. Cíl: zvýšit profesionalitu pracovníků, zvýšit kvalitu poskytovaných služeb, zlepšit komunikační dovednosti v kontaktu s klientem s ohledem na charakter práce, naučit pracovníky, jakým způsobem pozitivně působit na zákazníka a tím také jak předcházet konfliktům v osobním kontaktu, naučit účastníky používat efektivní metody komunikace, vhodně reagovat a odpovídat na nejčastější námitky zákazníků a nabýt tak jistoty při řešení vzniklých situací, naučit se nebrat si osobně nastalé komunikační situace a řešit je bez emocí, osvojit si asertivní techniky při zvládání obtížných komunikačních situací s ohledem na udržení dobrého vztahu s klientem, získané dovednosti procvičit na praktických příkladech a nabýt tak jistoty při vedení hovorů se zákazníky. Počet účastníků: max.15 osob.

Obsah kurzu

  • profesionální přístup – kdo je zákazník, jaké jsou jeho potřeby a očekávání – zásady komunikace se zákazníky – cíle rozhovoru – model efektivní sociální komunikace
  • pozitivní komunikační a vztahové prvky
  • možnosti ovlivňování – kultura projevu – verbální a neverbální komunikace – co do komunikace se zákazníky nepatří
  • nekonfliktní zvládání námitek zákazníků – nácvik řešení konkrétních námitek dle potřeb účastníků
  • prevence a řešení konfliktů
  • praktická část -komunikační cvičení – řešení modelových situací dle potřeb účastníků
  • diskuze – odpovědi na dotazy

Cílová skupina

Kurz je určen pro pracovníky, kteří v každodenním telefonickém či osobním kontaktu s klienty musí dbát na dokonalý prozákaznický přístup při řešení jejich požadavků a potřeb a tím budovat pozitivní vztahy a loajalitu zákazníků.

Kontaktní osoba

Ing. Petra Křemelová
+420 222 515 741
praha@anag.cz

Hodnocení




Organizátor