Detail kurzu
Komunikační dovednosti a budování pozitivních vztahů v kontaktu se zákazníkem • dvoudenní seminář
ANAG, spol. s r.o.
Popis kurzu
Určeno pro max. 15 osob. Časový harmonogram: dvoudenní program /29.10. – 30.10.2014/, 9:00 – 16:00 hod. Cíl: zvýšit profesionalitu pracovníků, zvýšit kvalitu poskytovaných služeb, zlepšit komunikační dovednosti v kontaktu s klientem s ohledem na charakter práce, naučit pracovníky, jakým způsobem pozitivně působit na zákazníka a tím také jak předcházet konfliktům v osobním kontaktu, naučit účastníky používat efektivní metody komunikace, vhodně reagovat a odpovídat na nejčastější námitky zákazníků a nabýt tak jistoty při řešení vzniklých situací, naučit se nebrat si osobně nastalé komunikační situace a řešit je bez emocí, osvojit si asertivní techniky při zvládání obtížných komunikačních situací s ohledem na udržení dobrého vztahu s klientem, získané dovednosti procvičit na praktických příkladech a nabýt tak jistoty při vedení hovorů se zákazníky. Počet účastníků: max.15 osob.
Obsah kurzu
- profesionální přístup – kdo je zákazník, jaké jsou jeho potřeby a očekávání – zásady komunikace se zákazníky – cíle rozhovoru – model efektivní sociální komunikace
- pozitivní komunikační a vztahové prvky
- možnosti ovlivňování – kultura projevu – verbální a neverbální komunikace – co do komunikace se zákazníky nepatří
- nekonfliktní zvládání námitek zákazníků – nácvik řešení konkrétních námitek dle potřeb účastníků
- prevence a řešení konfliktů
- praktická část -komunikační cvičení – řešení modelových situací dle potřeb účastníků
- diskuze – odpovědi na dotazy
Cílová skupina
Kurz je určen pro pracovníky, kteří v každodenním telefonickém či osobním kontaktu s klienty musí dbát na dokonalý prozákaznický přístup při řešení jejich požadavků a potřeb a tím budovat pozitivní vztahy a loajalitu zákazníků.
Kontaktní osoba
Ing. Petra Křemelová
+420 222 515 741
praha@anag.cz
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality