Detail kurzu

Angličtina pro péči o zákazníky

Jazyková škola PRESTO

Popis kurzu

Cílem kurzu je zopakovat si a naučit se specializovanou angličtinu, která se využívá v oblasti péče o zákazníky.

Obsah kurzu

Kurz je vytvořen na míru potřebám pracovníků firemní zákaznické podpory, helpdesků, call-center a reklamačních oddělení, kteří musí běžně řešit desítky více či méně konfliktních situací denně ve styku se zákazníkem, ať už osobním, písemném, telefonickém či prostřednictvím elektronických médií. Kurz se speciálně zaměřuje na vhodnou slovní zásobu a frazologii, dále na asertivní, pro-klientsky orientovaný projev, způsoby řešení námitek či agrese zákazníka, atd. Klíčové pro tento kurz jsou modelové scény, na kterých si studenti fráze a postupy procvičují a fixují.

Kurz má doporučený rozsah 32 vyučovacích hodin á 45 min. Délku, intenzitu a obsah kurzu vždy připravujeme na míru konkrétnímu studentovi či skupině studentů.

Základním učebním materiálem v kurzu je výborná kniha English for Customer Care z nakladatelství Fraus, která je plná aktuálních témat,zajímavých a interaktivních cvičení a audio a video materiálů. Do každého kurzu jsou zakomponované autentické materiály studentů a modelové situace z jejich každodenní praxe.

Kurz nabízíme i v ostatních jazycích – italština, španělština, němčina, ruština, francouzština atd.

Cílová skupina

Kurz je určen pracovníkům z oblasti péče o klienty nebo obecně pro všechny, kteří při své práci jednají s klienty.

Kurz je určen pro studenty od úrovně A2 (mírně pokročilí) výše. Obsah kurzu je vždy plně přizpůsoben jazykové úrovni a dosavadním znalostem každého studenta.

Kontaktní osoba

Tereza Filová
+420 225 000 669
crm@presto.cz

Hodnocení




Organizátor