Detail kurzu
ÚSPĚŠNÁ KOMUNIKACE S KLIENTEM(úvod do sebezkušeností)
TSM, spol. s r.o.
Popis kurzu
Účastníci se naučí (i problémovým) nebo se zdokonalí v oblasti
sociálního jednání a vybudování kladného vztahu při komunikaci. Osvojí
si: identifikace motivací, diagnostika klienta, budování pozitivního vztahu
apod..
Vytvoří si návyky, které mohou zlepšit komunikaci nejen v sociálním
jednání, ale i osobním, společenském, obchodním.....
Obsah kurzu
Účastníci se naučí (i problémovým) nebo se zdokonalí v oblasti
sociálního jednání a vybudování kladného vztahu při komunikaci. Osvojí
si: identifikace motivací, diagnostika klienta, budování pozitivního vztahu
apod..
Vytvoří si návyky, které mohou zlepšit komunikaci nejen v sociálním
jednání, ale i osobním, společenském, obchodním.....
Cílová skupina
Veřejný kurz
Kontaktní osoba
Ing. Irena Spirová, LL.M
+420 517 333 699
info@tsmvyskov.cz