Detail kurzu
SPECIFIKA TELEFONICKÉHO A E-MAILOVÉHO vyjednávání se zákazníky
Studio W s.r.o.
Popis kurzu
Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.
Obsah kurzu
Určeno pro obchodní zástupce, manažery pro klíčové zákazníky, obchodní manažery, prodejce.
Cíl: Naučit se efektivně vyjednávat se stávajícími zákazníky prostřednictvím e-mailu či telefonu a správným způsobem oslovovat zákazníky nové.
Obsah:
- Základy vyjednávání obecně
- Kdy volit distanční (telefonický, e-mailový) způsob vyjednávání, kdy je nutné vyjednávání osobní
- Příprava na akviziční telefonát
- Kroky akvizičního telefonátu od překonání negativních postojů volaného po dosažení dohody
- Nejčastější chyby při akvizičním telefonátu a jak jim předcházet
- Umění zaujmout v prvních vteřinách telefonátu
- Zvládání námitek po telefonu a mailu
- Argumentace po mailu a telefonu
- Úskalí vyjednávání po telefonu a mailu
- Umění předejít nedorozumění a konfliktům
- Řešení konfliktů po telefonu
- Telefonická a e-mailová etiketa
Metody výuky: Výklad, příklady z praxe, modelové situace, samostatné úlohy.
Cílová skupina
Obchodní dovednosti
Kontaktní osoba
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality