Detail kurzu

SPECIFIKA TELEFONICKÉHO A E-MAILOVÉHO vyjednávání se zákazníky

Studio W s.r.o.

Popis kurzu

Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.

Obsah kurzu

Určeno pro obchodní zástupce, manažery pro klíčové zákazníky, obchodní manažery, prodejce.

Cíl: Naučit se efektivně vyjednávat se stávajícími zákazníky prostřednictvím e-mailu či telefonu a správným způsobem oslovovat zákazníky nové.

Obsah:

  • Základy vyjednávání obecně
  • Kdy volit distanční (telefonický, e-mailový) způsob vyjednávání, kdy je nutné vyjednávání osobní
  • Příprava na akviziční telefonát
  • Kroky akvizičního telefonátu od překonání negativních postojů volaného po dosažení dohody
  • Nejčastější chyby při akvizičním telefonátu a jak jim předcházet
  • Umění zaujmout v prvních vteřinách telefonátu
  • Zvládání námitek po telefonu a mailu
  • Argumentace po mailu a telefonu
  • Úskalí vyjednávání po telefonu a mailu
  • Umění předejít nedorozumění a konfliktům
  • Řešení konfliktů po telefonu
  • Telefonická a e-mailová etiketa

Metody výuky: Výklad, příklady z praxe, modelové situace, samostatné úlohy.

Cílová skupina

Obchodní dovednosti

Hodnocení




Organizátor