Detail kurzu

EFEKTIVNÍ TELEFONOVÁNÍ A ŘEŠENÍ STÍŽNOSTÍ PO TELEFONU pro asistentky, sekretářky a recepční

Studio W s.r.o.

Popis kurzu

Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.

Obsah kurzu

Pokud je telefon Vaším pracovním nástrojem, a komunikace po telefonu je pro Vás nedílnou součástí komunikace se zákazníky či obchodními partnery, a rádi byste své schopnosti posunuli na vyšší úroveň, je tento seminář určen právě Vám.

Cíl:

  • Porozumět základním principům telefonické komunikace a jejím zvláštnostem
  • Naučit se asertivně zvládat stížnosti po telefonu
  • Naučit se vyšší efektivitě telefonování
  • Naučit se lépe naslouchat i formulovat své myšlenky a názory
  • Upravit komunikaci tak, aby probíhala lépe a úspěšněji

Obsah:

  • Komunikace a její role
  • Základní pravidla telefonické komunikace
  • Scénář hovoru
  • Práce s telefonem
  • Domlouvání schůzek po telefonu
  • Řešení obtížných situací a stížností – a to i těch, za které nemohu
  • Tipy & triky

Metody výuky: Interaktivní způsob vedení semináře s výraznou mírou zapojení všech účastníků. Praktická řešení konkrétních příkladů a situací z běžné praxe účastníků. Seminář je zaměřen na výsledek, tj. rychlé a výrazné zlepšení komunikace po telefonu, zdokonalení empatie, což přináší lepší pracovní výsledky a vztahy, a tedy lepší celkovou pracovní spokojenost.

Cílová skupina

Office management a kurzy pro asistentky, sekretářky a recepční

Hodnocení




Organizátor