Detail kurzu
EFEKTIVNÍ TELEFONOVÁNÍ A ŘEŠENÍ STÍŽNOSTÍ PO TELEFONU pro asistentky, sekretářky a recepční
Studio W s.r.o.
Popis kurzu
Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.
Obsah kurzu
Pokud je telefon Vaším pracovním nástrojem, a komunikace po telefonu je pro Vás nedílnou součástí komunikace se zákazníky či obchodními partnery, a rádi byste své schopnosti posunuli na vyšší úroveň, je tento seminář určen právě Vám.
Cíl:
- Porozumět základním principům telefonické komunikace a jejím zvláštnostem
- Naučit se asertivně zvládat stížnosti po telefonu
- Naučit se vyšší efektivitě telefonování
- Naučit se lépe naslouchat i formulovat své myšlenky a názory
- Upravit komunikaci tak, aby probíhala lépe a úspěšněji
Obsah:
- Komunikace a její role
- Základní pravidla telefonické komunikace
- Scénář hovoru
- Práce s telefonem
- Domlouvání schůzek po telefonu
- Řešení obtížných situací a stížností – a to i těch, za které nemohu
- Tipy & triky
Metody výuky: Interaktivní způsob vedení semináře s výraznou mírou zapojení všech účastníků. Praktická řešení konkrétních příkladů a situací z běžné praxe účastníků. Seminář je zaměřen na výsledek, tj. rychlé a výrazné zlepšení komunikace po telefonu, zdokonalení empatie, což přináší lepší pracovní výsledky a vztahy, a tedy lepší celkovou pracovní spokojenost.
Cílová skupina
Office management a kurzy pro asistentky, sekretářky a recepční
Kontaktní osoba
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality