Detail kurzu

Telemarketing - prodej po telefonu

Gradua-CEGOS, s.r.o.

Popis kurzu

Uvědomit si rozhodující momenty v telefonním rozhovoru, které určují úspěšnost telefonátu. Nalézt konkrétní postup a systém, který Vám pomůže dosáhnout Vašich cílů – připravit se, zaujmout zákazníka, přesvědčit ho a zvládnout možné námitky. Osvojit si účinné techniky telefonování, které pomáhají v prodeji. Zbavit se neefektivních návyků.

Obsah kurzu

Specifika a principy účinné komunikace po telefonu. Zaujetí a získání nosných informací k efektivnímu přesvědčení zákazníka. Princip krátké a účinné argumentace. 3 účinné metody úspěšného vyřešení námitek po telefonu.

Cílová skupina

Prodejcům, pracovníkům Call Center, technicko-obchodním a obchodním pracovníkům, pracovníkům telemarketingu a podpory prodeje, kteří jsou v kontaktu se stávajícími zákazníky i vyhledávají a oslovují nové klienty a mají alespoň částečnou zkušenost s komunikací po telefonu.

Kontaktní osoba

Mgr. Andrea Vlasáková
420
avlasakova@gradua.cz

Hodnocení




Organizátor