Detail kurzu

Školení Obchodní telefonická komunikace

oXy Online s.r.o.

Popis kurzu

Zvýšit kvalitu telefonického rozhovoru, práce s motivací operátora, jeho osobní nastavení, volba vhodných slov – poznáte ty nejdůležitější faktory zvyšující efektivitu telefonického hovoru. Jak zvolit vhodnou strukturu telefonického hovoru. Zjistíte, jak vypadá informační telefonát o službách či produktech v eshopech nebo jak se vypořádat se zákazníkem, který si stěžuje atd. mnoho dalších dovedností…

Obsah kurzu

Buďte úspěšní v každém telefonickém rozhovoru – ať už prodáváte zboží, radíte s jeho výběrem nebo řešíte reklamaci.

Díky rozboru reálných nahrávek se naučíte rozeznat typ zákazníka, vhodně argumentovat a řešit ty nejnepříjemnější situace. Ze školení si donesete také vlastní plán akčního rozvoje, který budete moci s lektorkou kdykoliv zkonzultovat zdarma. V ceně školení je půlhodinová konzultace, příp. analýza vzorového telefonického rozhovoru.

Co se na školení naučíte?

  • Zvýšit kvalitu telefonického rozhovoru

Motivace operátora, jeho osobní nastavení, volba vhodných slov – poznáte ty nejdůležitější faktory zvyšující efektivitu telefonického hovoru.

  • Zvolit vhodnou strukturu telefonického hovoru

Zjistíte, jak vypadá informační telefonát o službách či produktech v eshopech nebo jak se vypořádat se zákazníkem, který si stěžuje.

  • Zlepšit svůj hlasový projev a být přesvědčivý

Naučíte se pracovat s tempem řeči, intonací, důrazem. Váš hlasový projev se stane srozumitelný a přirozený.

  • Prezentovat produkt či službu na základě přínosů

Nacvičíte si vhodný styl argumentace – pozitivní formulaci vět. Zjistíte, proč se vyhýbat odborným výrazům, superlativům či zdrobnělinám.

  • Rozeznat typ zákazníka

Po praktickém nácviku reakcí a rozboru nahraných telefonických hovorů budete umět rozeznat, s jakým typem zákazníka hovoříte, a přizpůsobíte tomu komunikaci.

  • Taktně řešit reklamace

Řešení reklamace je důležitou součástí péče o zákazníka. Dozvíte se, jak v těchto situacích správně reagovat a vyvolat dojem solidního a důvěryhodného prodejce.

  • Zvládat stresové situace

Naučíte se komunikovat s obtížnými zákazníky. Osvojíte si metodu UZI.

Cílová skupina

Pracovníci zákaznických linek v eshopech, začínající pracovníci obchodních oddělení nebo zásilkových obchodů, pokročilejší pracovníci, kteří chtějí zlepšit komunikaci směrem ke klientovi atd.

Poznámka k ceně

Sleva 25 % pro majitele oXyShopů, 30 % pro studenty, 10 % pro druhého účastníka. Cena zahrnuje studijní materiály, občerstvení a certifikát o absolvování.

Kontaktní osoba

Vendula Rozínková
+420 511 113 112
v.rozinkova@oxyonline.cz

Hodnocení




Organizátor