Nenašli jste kurz, který jste hledali?

Zadejte poptávku na vzdělávací služby, která bude rozeslána vzdělávacím společnostem na stránkách kurzy.edumenu.cz.

Zadat poptávku

Nechejte nás hlídat nejvhodnější nabídky za vás!

Klikněte zde, zadejte hlídacího agenta pro vaši oblast a dostávejte nové nabídky z portálu kurzy.edumenu.cz.

Vytvořit agenta

Školení Obchodní telefonická komunikace

otvírá se podle zájmu

Brno

3 990 Kč

4 828 Kč s DPH

Nezávazně objednat

Kurz pro veřejnost

Periodicita organizování kurzu

otvírá se podle zájmu

Cena

Cena bez DPH
3 990 Kč
Cena s 21% DPH
4 828 Kč s DPH
Poznámka k ceně
Sleva 25 % pro majitele oXyShopů, 30 % pro studenty, 10 % pro druhého účastníka. Cena zahrnuje studijní materiály, občerstvení a certifikát o absolvování.

Kurz na míru (vnitropodnikový kurz)

Kurz je možné organizovat pro uzavřené skupiny, kde obsah, termín a místo se dohodne podle požadavků zákazníka.

Cena bude vypočítána na základě přesné specifikace objednavatele.

Doporučený rozsah 5 hodin

Obsah kurzu

Cíl kurzu

Zvýšit kvalitu telefonického rozhovoru, práce s motivací operátora, jeho osobní nastavení, volba vhodných slov – poznáte ty nejdůležitější faktory zvyšující efektivitu telefonického hovoru. Jak zvolit vhodnou strukturu telefonického hovoru. Zjistíte, jak vypadá informační telefonát o službách či produktech v eshopech nebo jak se vypořádat se zákazníkem, který si stěžuje atd. mnoho dalších dovedností…

Cílová skupina

Pracovníci zákaznických linek v eshopech, začínající pracovníci obchodních oddělení nebo zásilkových obchodů, pokročilejší pracovníci, kteří chtějí zlepšit komunikaci směrem ke klientovi atd.

Obsahová náplň

Buďte úspěšní v každém telefonickém rozhovoru – ať už prodáváte zboží, radíte s jeho výběrem nebo řešíte reklamaci.

Díky rozboru reálných nahrávek se naučíte rozeznat typ zákazníka, vhodně argumentovat a řešit ty nejnepříjemnější situace. Ze školení si donesete také vlastní plán akčního rozvoje, který budete moci s lektorkou kdykoliv zkonzultovat zdarma. V ceně školení je půlhodinová konzultace, příp. analýza vzorového telefonického rozhovoru.

Co se na školení naučíte?

  • Zvýšit kvalitu telefonického rozhovoru

Motivace operátora, jeho osobní nastavení, volba vhodných slov – poznáte ty nejdůležitější faktory zvyšující efektivitu telefonického hovoru.

  • Zvolit vhodnou strukturu telefonického hovoru

Zjistíte, jak vypadá informační telefonát o službách či produktech v eshopech nebo jak se vypořádat se zákazníkem, který si stěžuje.

  • Zlepšit svůj hlasový projev a být přesvědčivý

Naučíte se pracovat s tempem řeči, intonací, důrazem. Váš hlasový projev se stane srozumitelný a přirozený.

  • Prezentovat produkt či službu na základě přínosů

Nacvičíte si vhodný styl argumentace – pozitivní formulaci vět. Zjistíte, proč se vyhýbat odborným výrazům, superlativům či zdrobnělinám.

  • Rozeznat typ zákazníka

Po praktickém nácviku reakcí a rozboru nahraných telefonických hovorů budete umět rozeznat, s jakým typem zákazníka hovoříte, a přizpůsobíte tomu komunikaci.

  • Taktně řešit reklamace

Řešení reklamace je důležitou součástí péče o zákazníka. Dozvíte se, jak v těchto situacích správně reagovat a vyvolat dojem solidního a důvěryhodného prodejce.

  • Zvládat stresové situace

Naučíte se komunikovat s obtížnými zákazníky. Osvojíte si metodu UZI.

Kategorie

Rychlé odkazy

Kontaktní údaje

Www stránka aktivity
www.oxyshop.cz

(Tady najdete více informací o této aktivitě)

Kontakt na organizátora
Vendula Rozínková
tel: +420511113112
mobil: +420 725 480 445
e-mail: v.rozinkova@oxyonline.cz

(prosím uveďte www.edumenu.cz jako zdroj informací)

Místo konání

Tuřanka 115, 62700, Brno, Česko Slatina

Zobrazit další kurzy

Detail organizátora

Organizátor

oXy Online s.r.o.

Sídlo Tuřanka 1222/115, 627 00, Brno, Česko
Kontakt na společnost Telefon: +420 725 480 445
E-mail: v.rozinkova@oxyonline.cz

(prosím uveďte www.edumenu.cz jako zdroj informací)

Web

Popis činnosti

oXyShop je ryze česká společnost s dlouholetou zkušeností v ecommerce poskytující kompletní eshopová řešení s každodenní péčí osobních konzultantů a širokým spektrem dalších služeb. Dodáváme eshopy na dvou základních platformách: • Pronajímané eshopy • Eshopy na míru

Pronajímané eshopy jsou vhodné pro menší a střední podnikatele, modulárně se přizpůsobí jejich potřebám a plynule s nimi rostou. oXyShop na míru pak uspokojí i tak náročnou klientelu, jako jsou CZC.cz, Fotolab nebo Marionnaud.

Zákazníkům poskytujeme nejen robustní technologické řešení a osobní přístup, ale také celý soubor dalších služeb. Jde především o: • Online marketingovou podporu • Školení pro eshopy

Online marketingové oddělení pracuje na tom, aby eshopy našich klientů opravdu vydělávaly a jejich kampaně byly efektivní a přesně zacílené.

Na školeních pak nabízíme provozovatelům internetových obchodů vzdělávání nejen v online marketingových nástrojích (SEo, PPC, analytika, …), ale také v copywritingu, produktové fotografii, právních otázkách nebo grafických nástrojích.

Kurzy pro veřejnost

Spouštíme stovky eshopů ročně. To nejlepší, co jsme se díky tomu naučili, předáme i vám.

MAXIMUM PŘÍKLADŮ Jen nezbytná teorie a pak už uvidíte jeden praktický příklad za druhým.

MÁME KNOW-HOW Eshopy vytváříme každý den. Kdo jiný by je mohl lépe školit?

RYCHLE DO PRAXE Díky in-house týmu specialistů dokážeme změny hned uskutečnit.

INDIVIDUÁLNÍ PŘÍSTUP Školíme v malých skupinách a máme čas na vaše dotazy i individuální konzultace.

ZKUŠENÍ LEKTOŘI Naši lektoři pracují s eshopy každý den. Umí přednášet a složité věci vysvětlují jednoduše.

JSME V OBRAZE Známe data stovek eshopů z desítek oborů. Řekneme vám, jak si v oboru stojíte.

Kurzy na míru

95 % účastníků potvrzuje, že po školení jim eshop vydělává víc peněz.

Máte speciální přání na téma, čas a místo, nebo prostě chcete lektora jen pro svůj tým? Rádi vám připravíme školení na míru. Takové na trhu nenajdete.

Proč školení na míru?

Hlavní výhoda je jasná: předem si řeknete, co vás zajímá.

  • A my přesně tím školení napěchujeme.
  • Vše bude šité přímo pro Vaše potřeby. Od příkladů přes osnovu až po materiály.

A navíc:

  • Můžeme školit u nás, nebo ve vaší firmě.
  • Na vás je i rozsah. Chcete 2 dny? Máte je mít.
  • Je vás hodně? Vyjde to levněji, než školit každého zvlášť.
  • Na školení budete jen vy a lektor. Můžete se ptát naprosto otevřeně.

Poradenství

Úspěch v prodeji na internetu podporujeme službami v oblasti online marketingu a dalšími aktivitami, které pomáhají zajišťovat majitelům eshopů trvalý obchodní růst. Začít můžeme bezplatnou analýzou nebo některou se služeb (SEO, PPC, Použitelnost e-shopu, Copywriting, Analytika e-shopu, E-mail marketing, Sociální sítě)

Poradenskou a konzultační činnosti zabezpečujeme v těchto státech a regionech:

  • Česko

Reference (naši top klienti)

  • CZC.cz počíatče a elektronika
  • Marionnaud e-shop
  • ASUS.as značková prodejna
  • eshop.fotolab.cz - CeWe Color, a. s.
  • vsvaltice.cz - CHÂTEAU VALTICE - Vinné sklepy Valtice, a. s.
  • DecoDoma

Objednávka online

Začátek zprávy

Dobrý den,
na stránkách "kurzy.edumenu.cz" jsem našel vaši aktivitu "Školení Obchodní telefonická komunikace", která se zobrazí na linku:
http://kurzy.edumenu.cz/d-123779/skoleni-obchodni-telefonicka-komunikace-kurz-brno

Prosím kontaktujte mne co nejdříve, zda je možné přihlásit se na tuto aktivitu s následujícími údaji:

Údaje:

Vyžádání informací

Začátek zprávy

Dobrý den,
na stránce kurzy.edumenu.cz jsem našel Školení Obchodní telefonická komunikace "http://kurzy.edumenu.cz/d-123779/skoleni-obchodni-telefonicka-komunikace-kurz-brno". Prosím o odpověď na následující otázku:

 

Přihlásit se na kurz Kontaktovat organizátora