Detail kurzu
Google Universal Analytics a Výkonnostní marketing
PRODUCA, s.r.o.
Popis kurzu
Sledovat návštěvnost webových stránek a měřit konverze dnes již opravdu nestačí. Naučte se využívat tento webový nástroj naplno!
Obsah kurzu
- Co je webová analytika a v čem tkví výhody nástroje Google Analytics
- Jaký je rozdíl mezi starší webovou analytikou Google Analytics a novější verzí Google Universal Analytics
- Jak se správně zorientovat v nejdůležitějších metrikách a grafech
- Co je to konverze a jak ji vypočítat
- Jak měřit hodnotu konverze z objednávek z webu
- Co je to výkonnostní marketing a jak vyhodnocovat výkonnost reklamních kampaní
- Jak odhalit špatné reklamní kampaně
- Jak segmentovat návštěvníky webových stránek a jak poznat jejich rozdílné potřeby
- Co to jsou Cesty s více kanály
- Jak posílit web a odhalit jeho slabá místa
- Zjistíte tak jak a proč návštěvníci webu utíkají z nákupního procesu a jak na to správně reagovat
- Dozvíte se, jak zvyšovat výkonnost marketingu a ROI (Return Of Investments – návratnost investic)
- Zkušenosti z praxe
Cílová skupina
Seminář je určen marketingovým specialistům, obchodním zástupcům, majitelům firem, správcům e-shopů apod.
Kontaktní osoba
Ing. Ľubomír Sedlák, MBA
+420 603 105 689
info@produca.cz
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality