Detail kurzu

Google Universal Analytics a Výkonnostní marketing

PRODUCA, s.r.o.

Popis kurzu

Sledovat návštěvnost webových stránek a měřit konverze dnes již opravdu nestačí. Naučte se využívat tento webový nástroj naplno!

Obsah kurzu

  • Co je webová analytika a v čem tkví výhody nástroje Google Analytics
  • Jaký je rozdíl mezi starší webovou analytikou Google Analytics a novější verzí Google Universal Analytics
  • Jak se správně zorientovat v nejdůležitějších metrikách a grafech
  • Co je to konverze a jak ji vypočítat
  • Jak měřit hodnotu konverze z objednávek z webu
  • Co je to výkonnostní marketing a jak vyhodnocovat výkonnost reklamních kampaní
  • Jak odhalit špatné reklamní kampaně
  • Jak segmentovat návštěvníky webových stránek a jak poznat jejich rozdílné potřeby
  • Co to jsou Cesty s více kanály
  • Jak posílit web a odhalit jeho slabá místa
  • Zjistíte tak jak a proč návštěvníci webu utíkají z nákupního procesu a jak na to správně reagovat
  • Dozvíte se, jak zvyšovat výkonnost marketingu a ROI (Return Of Investments – návratnost investic)
  • Zkušenosti z praxe

Cílová skupina

Seminář je určen marketingovým specialistům, obchodním zástupcům, majitelům firem, správcům e-shopů apod.

Kontaktní osoba

Ing. Ľubomír Sedlák, MBA
+420 603 105 689
info@produca.cz

Hodnocení




Organizátor