Detail kurzu

Vysoce intenzivní nácvik prodeje pro pokročilé

PRODUCA, s.r.o.

Popis kurzu

Neprodávejte – naučte zákazníka nakupovat. Nekopírujte poučky – pochopte věci, které v knihách nenajdete!

Program vznikl na základě mnohaletých zkušeností s obchodem pro B2C a B2B. Rozvoj pokročilých obchodníků nesmí spočívat v pouhém drilu nebo ve vymýšlení nových metod. V praxi rozhodují detaily, o kterých si pokročilí obchodníci myslí, že je zvládají. Opak je pravdou a výsledkem je smlou-vání o cenách, nedotahování obchodů a velké množství námitek. Osvědčený přístup v rozvoji dobrých obchodníků spočívá v detailním pochopení prodejního jednání a ve schopnosti reflektovat.

Obsah kurzu

  • Obchodník:
  • jak připravit své uvažování na vysoce individualizované jednání,
  • orientace na výsledek (a organizace práce),
  • pojmenování návyků a jejich dopadů na výsledek.
  • Obchod (intenzivní trénink):
  • cold-call/ studený telefonát/první oslovení – trénink s rozborem audio nahrávky;
  • vedení prodejního jednání – intenzivní trénink s rozborem video nahrávky;
  • pokročilé kladení otázek – intenzivní trénink s rozborem video nahrávky;
  • detailní rozbor klíčových vět a jejich alternativy s ohledem na psychologii prodeje;
  • vhodná volba slov a pořadí vět jako prevence/řešení námitek a dalších těžších situací;
  • trénink reflexe jako příprava na další rozvoj v praxi bez pomoci trenéra;
  • detailní pochopení klíčových fází rozhovoru a jejich vliv na chování klienta při vyjednávání na-bídky a dokončení obchodu (předcházení odmítnutí, námitkám, smlouvání o ceně, …)
  • zacílení prodejního jednání a efektivní „koncovka“ s rozhodnou žádostí o zakázku;
  • doplnění chybějících znalostí nebo dovedností podle individuálních potřeb,

Tipy a triky:

  • jak číst zákazníka;
  • jak obejít typologie;
  • jak vnést do jednání vysoce individuální přístup,
  • jak mít včas jasno o upřímnosti klienta v závěru jednání;
  • jak zákazníka častěji přesvědčit;
  • jak správně vnímat práci obchodníka, abychom měli úspěch a méně strasu;
  • jak předcházet a vést jednání o cenách, námitkách, …;
  • jak na slepé uličky, aby se místo vás „potil“ zákazník;
  • jak získat výhody, přiblížit se klientovi a vytlačit „konkurenci“;
  • jak navázat pevné obchodně-přátelské vztahy na správných hodnotách.

Cílová skupina

Seminář je určen pro obchodníky s praxí, kteří již mají za sebou letité zkušenosti.

Kontaktní osoba

Ing. Ľubomír Sedlák, MBA
+420 603 105 689
info@produca.cz

Hodnocení




Organizátor