Detail kurzu
Vysoce intenzivní nácvik prodeje pro pokročilé
PRODUCA, s.r.o.
Popis kurzu
Neprodávejte – naučte zákazníka nakupovat. Nekopírujte poučky – pochopte věci, které v knihách nenajdete!
Program vznikl na základě mnohaletých zkušeností s obchodem pro B2C a B2B. Rozvoj pokročilých obchodníků nesmí spočívat v pouhém drilu nebo ve vymýšlení nových metod. V praxi rozhodují detaily, o kterých si pokročilí obchodníci myslí, že je zvládají. Opak je pravdou a výsledkem je smlou-vání o cenách, nedotahování obchodů a velké množství námitek. Osvědčený přístup v rozvoji dobrých obchodníků spočívá v detailním pochopení prodejního jednání a ve schopnosti reflektovat.
Obsah kurzu
- Obchodník:
- jak připravit své uvažování na vysoce individualizované jednání,
- orientace na výsledek (a organizace práce),
- pojmenování návyků a jejich dopadů na výsledek.
- Obchod (intenzivní trénink):
- cold-call/ studený telefonát/první oslovení – trénink s rozborem audio nahrávky;
- vedení prodejního jednání – intenzivní trénink s rozborem video nahrávky;
- pokročilé kladení otázek – intenzivní trénink s rozborem video nahrávky;
- detailní rozbor klíčových vět a jejich alternativy s ohledem na psychologii prodeje;
- vhodná volba slov a pořadí vět jako prevence/řešení námitek a dalších těžších situací;
- trénink reflexe jako příprava na další rozvoj v praxi bez pomoci trenéra;
- detailní pochopení klíčových fází rozhovoru a jejich vliv na chování klienta při vyjednávání na-bídky a dokončení obchodu (předcházení odmítnutí, námitkám, smlouvání o ceně, …)
- zacílení prodejního jednání a efektivní „koncovka“ s rozhodnou žádostí o zakázku;
- doplnění chybějících znalostí nebo dovedností podle individuálních potřeb,
Tipy a triky:
- jak číst zákazníka;
- jak obejít typologie;
- jak vnést do jednání vysoce individuální přístup,
- jak mít včas jasno o upřímnosti klienta v závěru jednání;
- jak zákazníka častěji přesvědčit;
- jak správně vnímat práci obchodníka, abychom měli úspěch a méně strasu;
- jak předcházet a vést jednání o cenách, námitkách, …;
- jak na slepé uličky, aby se místo vás „potil“ zákazník;
- jak získat výhody, přiblížit se klientovi a vytlačit „konkurenci“;
- jak navázat pevné obchodně-přátelské vztahy na správných hodnotách.
Cílová skupina
Seminář je určen pro obchodníky s praxí, kteří již mají za sebou letité zkušenosti.
Kontaktní osoba
Ing. Ľubomír Sedlák, MBA
+420 603 105 689
info@produca.cz
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality