Detail kurzu

Praktický seminář: Customer-centric content - designing, managing, measuring

Dobrý web (Sherpas, s. r. o.)

Popis kurzu

Co se na semináři dozvíte a naučíte

Cutting edge technique to clearly identify your customers top tasks.

How to develop the initial task list How to set up the voting poll How to analyze the results How to measure the performance of your customers’ top tasks.

How to create task questions for testing How to select participants for testing How to run a test. (maybe you should use full stop on the others too.) How to analyze results Seminář bude veden v anglickém jazyce bez překladu.

Obsah kurzu

Podrobná osnova školení

Session 1: Top tasks identification: Part 1

Getting the organization to think about customer tasks Sources for a task list How to refine your list of tasks Session 2: Top tasks identification: Part 2

Creating category / demographic questions Getting your customers to vote on the tasks How best to analyze the results Session 3: Task Performance Indicator: Part 1

Why we need metrics based on customer outcomes How to select participants for testing How to develop task questions for testing Session 4: Task Performance Indicator: Part 2

How to run a remote task performance test Analyzing the results Best practice in presenting results

Cílová skupina

Pro koho je seminář vhodný a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: všechny, kteří jsou zodpovědní za self-service sekce webu, jako například selfcare, klientské zóny, internet banking, online booking, online shopping, a chtějí maximalizovat jejich spokojenost jeho návštěvníků.

Znalost anglického jazyka je nutností, protože seminář nebude překládán.

Kontaktní osoba

Petra Pangrácová
+420 277 004 655
skoleni@dobryweb.cz

Hodnocení




Organizátor