Detail kurzu
SMALL TALK A ŘEČ TĚLA - 2denní
Studio W s.r.o.
Popis kurzu
Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.
Obsah kurzu
A. SMALL TALK – jak vzít vytvoření dobré atmosféry před jednáním do vlastních rukou
První dojem a začátek jednání velmi ovlivňuje další průběh jednání či obchodního vztahu. Proto je důležité věnovat pozornost svému vystupování a podpořit tak dobrý start a šanci na úspěch.
Určeno pro obchodníky, manažery, prodejce, nákupčí, všechny, kteří jednají s novými klienty a obchodními partnery.
Obsah:
- Jaký dojem chcete vytvořit, jak chcete, aby Vás obchodní partneři vnímali?
- Neverbální a verbální složka komunikace a její vliv na vytvoření dobrého dojmu
- Co udělat, abychom působili příznivě
- Jak začít rozhovor při prvním setkání
- Co dělat a čeho se naopak vyvarovat
- Správné podání ruky
- Pravidla tzv. raportu, naladění se na druhého – umění vnímat signály druhé strany a naladit se na ně – mimoslovně i slovně
- Základní pravidla jak „číst“ neverbální signály
Metody výuky: Interaktivní tréninkový seminář.
Termín konání: 25. dubna 2016
B. VIDEOANALÝZA ŘEČI TĚLA
Určeno pro všechny, kteří jednají s druhými: obchodníky, manažery, prodejce, členy pracovních týmů, personalisty.
Obsah:
- Nejdůležitější složky komunikace a jejich podíl na významu sdělení (slovo, řeč těla, hlas)
- Co sdělujeme slovy a co mimoslovně
- Jak číst signály řeči těla – mimika, gesta, postoj, vzdálenost/blízkost
- Jak se mimoslovně naladit na partnera v komunikaci
- Jak rozpoznat emoce podle neverbálních signálů
- Jak nás vnímají druzí – jaké signály sami vysíláme (sebepoznání) a jak chceme být vnímáni
Metody výuky: Interaktivní tréninkový seminář.
Termín konání: 26. dubna 2016
Cílová skupina
Obchodní dovednosti
Kontaktní osoba
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality