Nenašli jste kurz, který jste hledali?

Zadejte poptávku na vzdělávací služby, která bude rozeslána vzdělávacím společnostem na stránkách kurzy.edumenu.cz.

Zadat poptávku

Nechejte nás hlídat nejvhodnější nabídky za vás!

Klikněte zde, zadejte hlídacího agenta pro vaši oblast a dostávejte nové nabídky z portálu kurzy.edumenu.cz.

Vytvořit agenta

top

JAK ZÍSKAT VDĚČNÉ ZÁKAZNÍKY ANEB JAK NESPOKOJENOST KLIENTA OBRÁTIT VE SVŮJ PROSPĚCH

14.7.2016 - 15.7.2016

PRAHA 1

6 390 Kč

7 732 Kč s DPH

Nezávazně objednat

Kurz pro veřejnost

Termíny konání

14.7 - 15.7.2016

Cena

Cena bez DPH
6 390 Kč
Cena s 21% DPH
7 732 Kč s DPH
Poznámka k ceně
kód: 1620660 - 6 390 Kč + DPH Základní cena, kód: 162066A - 12 141 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 162066B - 17 253 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 162066C - 21 726 Kč +

Obsah kurzu

Cíl kurzu

Na semináři se dozvíte, jak se můžete svým zákazníkům více přiblížit, jak zařídit, aby vaši firmu měli rádi, jak lze získat nové zákazníky skrze zákazníky stávající a jak případnou nespokojenost zákazníka obrátit ve svůj prospěch. V průběhu semináře si rovněž sestavíte plán vlastních konkrétních kroků pro aplikování vstřícného zákaznického servisu ve vaší firmě. Lektor má se zaváděním principu vděčnosti bohaté zkušenosti z praxe vlastní firmy.

Cílová skupina

Seminář je určen všem, kteří pravidelně komunikují se zákazníky.

Obsahová náplň

  • filozofie principu vděčnosti a zásady přátelského zákaznického servisu,
  • očekávané trendy ve službách v blízké budoucnosti,
  • případová studie „jazyková škola“ – konkrétní aplikované kroky, odezva a ekonomické výsledky po 6 měsících,
  • modelová cvičení a ukázky špičkového zákaznického servisu v praxi,
  • krizový management v zákaznickém servisu a prevence špatné pověsti,
  • vyřizování stížností a reklamací tak, abychom i z nespokojeného zákazníka získali stálého spokojeného zákazníka,
  • sestavení akčních kroků pro aplikaci principu vděčnosti ve vlastním podnikání účastníků,
  • diskuze, sdílení zkušeností a praktická doporučení.

Kategorie

Doplňující informace

Lektor Mgr. Petr Mečíř, MBA

Rychlé odkazy

Kontaktní údaje

Kontakt na organizátora
Jana Pružinová
e-mail: vox@vox-kurzy.cz

(prosím uveďte www.edumenu.cz jako zdroj informací)

Místo konání

Senovážné náměstí 23, PRAHA 1, Česko Praha 1

Zobrazit další kurzy

Detail organizátora

Organizátor

1. VOX a.s.

Člen AIVD ČR
Sídlo Senovážné náměstí 23, 110 00, Praha 1, Česko
Kontakt na společnost Telefon: 226539670
E-mail: vox@vox-kurzy.cz

(prosím uveďte www.edumenu.cz jako zdroj informací)

Web

Popis činnosti

Vzdělávání v oblasti: účetnictví, daně, právo, mzdy, personalistika, finančnictví, bankovnictví, nezisková sféra, rekvalifikace, obchodní, prezentační a komunikační dovednosti, marketing. Vydávání, prodej odborných publikací. HR poradenství, assessment centra, outdoor, analýza vzdělávacích potřeb.

Poradenství

  • Personalistika
  • Management
  • Finance a právo
  • Účetnictví a daně
  • BOZP a PO

Poradenskou a konzultační činnosti zabezpečujeme v těchto státech a regionech:

  • Česko

Reference (naši top klienti)

  • ČEZ, a.s.
  • Československá obchodní banka, a.s.
  • Eurotel Praha, s.r.o.
  • KPMG Česká republika, s.r.o.
  • Ministerstvo zemědělství ČR
  • ŠKODA auto, a.s.

Objednávka online

Začátek zprávy

Dobrý den,
na stránkách "kurzy.edumenu.cz" jsem našel vaši aktivitu "JAK ZÍSKAT VDĚČNÉ ZÁKAZNÍKY ANEB JAK NESPOKOJENOST KLIENTA OBRÁTIT VE SVŮJ PROSPĚCH", která se zobrazí na linku:
http://kurzy.edumenu.cz/d-165438/jak-ziskat-vdecne-zakazniky-aneb-jak-nespokojenost-klienta-obratit-ve-svuj-prospech-kurz-praha-1

Prosím kontaktujte mne co nejdříve, zda je možné přihlásit se na tuto aktivitu s následujícími údaji:

Údaje:

Vyžádání informací

Začátek zprávy

Dobrý den,
na stránce kurzy.edumenu.cz jsem našel JAK ZÍSKAT VDĚČNÉ ZÁKAZNÍKY ANEB JAK NESPOKOJENOST KLIENTA OBRÁTIT VE SVŮJ PROSPĚCH "http://kurzy.edumenu.cz/d-165438/jak-ziskat-vdecne-zakazniky-aneb-jak-nespokojenost-klienta-obratit-ve-svuj-prospech-kurz-praha-1". Prosím o odpověď na následující otázku:

 

Přihlásit se na kurz Kontaktovat organizátora