Nenašli jste kurz, který jste hledali?

Zadejte poptávku na vzdělávací služby, která bude rozeslána vzdělávacím společnostem na stránkách kurzy.edumenu.cz.

Zadat poptávku

Nechejte nás hlídat nejvhodnější nabídky za vás!

Klikněte zde, zadejte hlídacího agenta pro vaši oblast a dostávejte nové nabídky z portálu kurzy.edumenu.cz.

Vytvořit agenta

top

PŘÍPRAVA NA VÝSTAVY A VELETRH

Kurz na míru (vnitropodnikový kurz)

Kurz je možné organizovat pro uzavřené skupiny, kde obsah, termín a místo se dohodne podle požadavků zákazníka.

Cena bude vypočítána na základě přesné specifikace objednavatele.

Doporučený rozsah 1 den

Obsah kurzu

Cíl kurzu

  • Připadá vám účast na veletrhu zbytečná?
  • Nejste si jistí, jak na veletrhu oslovit zákazníky?
  • Chcete ze své účasti na veletrhu vytěžit více?

Na tomto semináři se dozvíte, co dělat, aby vaše účast na veletrhu měla smysl. Naučíte se, jak správně oslovit návštěvníky veletrhu a jak s nimi vést případný rozhovor.

Cílová skupina

obchodník, marketéř, majitel firmy; ktokoliv kdo se účastní výstavy a chce z ní vytěžit ještě více.

Obsahová náplň

  • Budete mít informace o tom, jak efektivně uspořádat stánek, aby byl co nejatraktivnější pro kolemjdoucí zákazníky.
  • Naučíte se, jak na základě několika otázek rozpoznat potenciálního zákazníka

    a jak s ním přirozeně navázat komunikaci.

  • Nacvičíte si postup, jak v co nejkratším čase získat kontakty na potenciální zákazníky a jak zjistit jejich konkrétní potřeby, abyste mohli sestavit cenovou nabídku.
  • Poznáte, kterým zákazníkům se věnovat přímo u stánku a se kterými si domluvit schůzku po ukončení veletrhu.
  • Naučíte se, jak ukončit hovor se zákazníky, kteří zájem o koupi jen předstírají.
  • Budete mít přehled o tom, jaké informace na veletrhu získávat a jak s nimi dále pracovat.

Jak seminář probíhá?

Nejdříve se dozvíte, jaký účel by měla mít vaše účast na veletrhu a co byste měli z veletrhu získat. Dále se naučíte správně odhadnout náladu a rozpoložení člověka, abyste s ním dokázali vhodně komunikovat. Poté se naučíte konkrétní postupy, jak oslovit účastníky veletrhu, jak s nimi vést rozhovor, jaké informace od nich zjistit a co dělat, abyste naopak s některými návštěvníky neztráceli tolik času. Podstatná část semináře je věnována nácviku praktických situací ve dvojicích, který vede zkušený lektor. Takto získáte správné návyky, jak dané situace řešit nebo jak se v nich správně zachovat.

Obsah semináře lze do jisté míry přizpůsobit bezprostředním požadavkům účastníků.

Kategorie

Rychlé odkazy

Kontaktní údaje

Www stránka aktivity
www.haa.cz

(Tady najdete více informací o této aktivitě)

Kontakt na organizátora
Ing. Slavka Gondová
tel: +420 774 720 040
mobil: +420 774 720 040
e-mail: slavka.gondova@haapraha.cz

(prosím uveďte www.edumenu.cz jako zdroj informací)

Zobrazit další kurzy

Detail organizátora

Organizátor

Hubbardova akademie administrativy Praha

Člen AIVD ČR
Sídlo Sokolovská 270/201, 190000, Praha 9, Česko
Kontakt na společnost Telefon: 774720040
E-mail: slavka.gondova@haapraha.cz

(prosím uveďte www.edumenu.cz jako zdroj informací)

Web

Popis činnosti

Hubbardova akademie administrativy je součástí mezinárodní sítě v 18 zemích světa s více než 20 letou tradicí s centrálou v Los Angeles, USA.

Naším mottem je: „Vzkvétej a prosperuj!“ Naším cílem je podpora a stabilizace zdravého podnikatelského světa, ve kterém mohou produktivní lidé prosperovat.

Používáme technologii managementu L. Ron Hubbarda, jedinečný systém řízení jakékoli firmy či podnikatelského subjektu. Jde o nejpoužívanější komplexní manažerský systém na světě, který pojmenovává a popisuje jednoduchou a praktickou cestou postupné kroky vedoucí k dosažení úspěchu a expanze. Tento systém zahrnuje každý aspekt managementu – řízení, public relations, marketing, obchod, najímání lidí, komunikaci, výrobu a realizaci, kontrolu kvality, distribuci. Správné provázání všech oblastí je nezbytné pro růst a expanzi každé firmy – jak pro velké společnosti, střední podnikatele, živnostníky, tak i pro jakákoli další organizovaná seskupení, jelikož principy řízení a dosažení prosperity jsou totožné.

V čem se projevuje naše jedinečnost? Dokážeme individuálně identifikovat a lokalizovat u jakékoli firmy její momentálně „bolavé místo“, najít mu na to funkční, jednoduchý, praktický lék bez vedlejších účinků.

V čem jsme z pohledu našich zákazníků jiní? V individuálním přístupu ke každému studentovi s plnou možností konzultace a podpory při aplikaci nabytých vědomostí v praxi. A to v průběhu, ale zejména po ukončení daného kurzu nebo semináře. Pracujeme na tom, aby naši absolventi plně informace používali v praxi a nezůstaly jen teorií. Jelikož víme, že je tato technologie řízení plně funkční, pokud se použije plně a správně, dáváme na ni i tzv. celoživotní záruku.

Jaké jsou tedy naše praktické zkušenosti? Výsledky naší práce se nedají jednoduše změřit v centimetrech, kilogramech, nebo na stopkách. Výsledky jsou napravené vztahy ve firmách, větší tah na bránu, větší pochopení a souhlas uvnitř firmy, zvýšená chuť do práce a do života a více času na koníčky, rodinu nebo i nabytá odvaha vyhodit líného zaměstnance.

Naše dennodenní práce je stýkat se s klienty a dávat jim nový, jiný směr, dát jim „vítr do plachet“. Když Vám pak někteří skoro se slzami v očích říkají, že jsme jim změnili život, víte že jste odvedli kus dobré práce a že to stojí za to.

Když se z přepracovaného vedoucího, kterému už všechno „padá na hlavu“ stane v průběhu aktivní práce s námi vyrovnaný šéf, který ví, co od podřízených chce a jak to z nich dostat, člověk, který místo 10 hodin pracuje „už jen“ 8, více se usmívá, nestresuje se, má lepší vztahy v rodině a chce rozjet další nový business, to je ten výsledek za kterým jsme společně šli a dosáhli ho.

Nebo když se z průměrného, nepříliš příjemného prodavače stane člověk ochotný, usměvavý a vstřícný k zákazníkům, který ví jak zjistit potřeby a jak nabídnout něco navíc, tehdy vyhrává každý.

Ne vždy je to jednoduché, protože jde o práci s lidmi, všeobecně však platí zásada, že kdo chce na sobě pracovat a něco změnit, tak toho za naší individuální pomoci dosáhne. Není důležitá velikost firmy, množství zaměstnanců nebo financí, ale hlavní je ta ochota s tím něco udělat!

Reference (naši top klienti)

  • S com s.r.o.
  • Tirex Tyre s.r.o.
  • Atalian CZ s.r.o.
  • Schafer a Sýkora s.r.o.
  • Husqvarna Constructions s.r.o.
  • Y Moto s.r.o.
  • EFKO karton s.r.o.
  • Vaillant s.r.o.
  • Solartec s.r.o.
  • POMO Media Group s.r.o. (www.csfd.cz)
  • Protronix s.r.o.
  • Almma s.r.o.
  • Manatech CZ s.r.o.

Objednávka online

Začátek zprávy

Dobrý den,
na stránkách "kurzy.edumenu.cz" jsem našel vaši aktivitu "PŘÍPRAVA NA VÝSTAVY A VELETRH", která se zobrazí na linku:
http://kurzy.edumenu.cz/d-170433/priprava-na-vystavy-a-veletrh-kurz-cesko

Prosím kontaktujte mne co nejdříve, zda je možné přihlásit se na tuto aktivitu s následujícími údaji:

Údaje:

Vyžádání informací

Začátek zprávy

Dobrý den,
na stránce kurzy.edumenu.cz jsem našel PŘÍPRAVA NA VÝSTAVY A VELETRH "http://kurzy.edumenu.cz/d-170433/priprava-na-vystavy-a-veletrh-kurz-cesko". Prosím o odpověď na následující otázku:

 

Přihlásit se na kurz Kontaktovat organizátora