Detail kurzu
ZNAČKA, MARKETINGOVÁ KULTURA A NOVÉ TRENDY
1. VOX a.s.
Popis kurzu
V průběhu tohoto semináře se seznámíte s externí i interní komunikací značky a naučíte se techniky řízení zákaznické zkušenosti.
Obsah kurzu
- jak se tvoří branding a firemní image,
- archetypy značky a její propojení s marketingovou komunikací,
- motivace a identifikace týmu se značkou,
- řízení zákaznické zkušenosti napříč firmou.
Cílová skupina
Neuvedeno
kód: 1621970 - 3 390 Kč + DPH Základní cena, kód: 162197A - 6 441 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 162197B - 9 153 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 162197C - 11 526 Kč + DP
Kontaktní osoba
Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality