Detail kurzu

Mistrovské prodejní dovednosti

oXy Online s.r.o.

Popis kurzu

Přesvědčte zákazníky, že si jejich nákupů vážíte, zvládněte krizové situace a budujte s nimi dlouhodobé vztahy, díky kterým se k vám budou rádi vracet.

Jak na to se dozvíte na jednodenním školení určeném přímo pro prodejní personál. Na příkladech rozborů telefonických hovorů, písemné komunikace i osobního jednání se zákazníkem na prodejně se naučíte zvládat každou situaci. A navíc po absolvování školení:

  • si uvědomíte své silné a slabé stránky
  • zvládnete efektivně řešit stížnosti a udržet s zákazníka
  • rozeznáte postoj „jsem jen prodejce, jen tady obsluhuji" a – – – naučíte se s ním pracovat
  • zvládnete využít stresové situace k rozvoji obchodu
  • dokážete rozpoznat signály vedoucí ke konfliktu
  • navýšíte následný prodej – unselling a crosseling

Obsah kurzu

Co konkrétně se naučíte na školení Mistrovské prodejní dovednosti?

  • Reagovat na zákazníkovu řeč těla

A to při osobním jednání i vyzvedávání zboží. Pochopíte, proč je důležité ji vnímat a reagovat na ni. Navíc si lépe uvědomíte, jak je důležitá verbální a neverbální komunikace. Dozvíte se, na co se v komunikaci se zákazníkem zaměřit.

  • Efektivní komunikaci

Ptejte se a zajímejte se o zákazníka, reagujte a naslouchejte mu. V telefonické i osobní komunikaci s ním veďte dialog, ne monolog.

  • Zmapovat silné a slabé stránky prodejce

Získáte také tipy a rady, jak na nich pracovat, aby se vaše komunikace se zákazníkem zlepšovala. Dosáhnete tak vyšší prodej a vybudujete dobré jméno e-shopu.

  • Zaměřit se na další obchodní příležitosti

Natrénujete vhodnou formulaci přínosů vašich produktů pro zákazníka. Díky tomu navýšíte prodej, dokážete doporučit doplňkové, nové či alternativní zboží. To vše na základě dialogu se zákazníkem.

  • Rozeznat typ zákazníka

Naučíte se s ním efektivně jednat telefonicky i osobně. Najdete v sobě zdravou hranici mezi vlezlým a aktivním prodejcem.

  • Asertivitu v obchodní praxi

Na nejčastějších situacích z praxe, jako je neoprávněná kritika zboží nebo manipulace ze strany zákazníka, se dozvíte, co si můžete dovolit vy a co zákazník.

  • Rozebrat e-mailovou komunikaci s klientem

Lektorka vám to ukáže na příkladech z praxe, jako jsou reklamace, stížnosti, výměna zboží nebo náhrada za nedostupné zboží.

  • Jak přistupovat k reklamacím

Protože skutečná zákaznická věrnost se tvoří až ve vypjaté situace. Naučte se udělat ze zákazníka spolutvůrce reklamace. Rozpoznejte, kdy se zákazník stěžuje a kdy reklamuje. Hledejte důvody a pocity. Naučte se cílit na zákazníka i obchodníka.

Ing. Zdenka Tomaidesová prošla různými profesemi od pozice personalistky, organizátorky vzdělávacích akcí v různých oblastech vzdělávání, obchodnice až po roli firemní trenérky a osobní koučky. Při trénincích využívá nejen praktický nácvik, ale i znalosti typologie lidí a metodu NLP, která pracuje s emoční inteligencí a učí využívat co nejvíce našich zkušeností z předešlé praxe, znalostí z jiných kurzů, knih a naší osobnosti.

Cílová skupina

Školení Mistrovské prodejní dovednosti doporučujeme

  • prodejnímu personálu – obchodníkům, prodavačům
  • majitelům eshopů s kamennou prodejnou
  • pracovníci, kteří chtějí zlepšit komunikaci směrem ke klientovi
  • asistentům obchodních oddělení
Poznámka k ceně

Sleva 25 % pro majitele oXyShopů, 30 % pro studenty, 10 % pro druhého účastníka. Cena zahrnuje studijní materiály, občerstvení a certifikát o absolvování.

Kontaktní osoba

Vendula Rozínková
+420 511 113 112
v.rozinkova@oxyonline.cz

Hodnocení




Organizátor