Nenašli jste kurz, který jste hledali?

Zadejte poptávku na vzdělávací služby, která bude rozeslána vzdělávacím společnostem na stránkách kurzy.edumenu.cz.

Zadat poptávku

Nechejte nás hlídat nejvhodnější nabídky za vás!

Klikněte zde, zadejte hlídacího agenta pro vaši oblast a dostávejte nové nabídky z portálu kurzy.edumenu.cz.

Vytvořit agenta

Mistrovské prodejní dovednosti

16.6.2016

Brno

3 990 Kč

4 828 Kč s DPH

Nezávazně objednat

Kurz pro veřejnost

Termíny konání

16.6.2016 (10:00-15:00)

Cena

Cena bez DPH
3 990 Kč
Cena s 21% DPH
4 828 Kč s DPH
Poznámka k ceně
Sleva 25 % pro majitele oXyShopů, 30 % pro studenty, 10 % pro druhého účastníka. Cena zahrnuje studijní materiály, občerstvení a certifikát o absolvování.

Kurz na míru (vnitropodnikový kurz)

Kurz je možné organizovat pro uzavřené skupiny, kde obsah, termín a místo se dohodne podle požadavků zákazníka.

Cena bude vypočítána na základě přesné specifikace objednavatele.

Doporučený rozsah 5 hodin

Obsah kurzu

Cíl kurzu

Přesvědčte zákazníky, že si jejich nákupů vážíte, zvládněte krizové situace a budujte s nimi dlouhodobé vztahy, díky kterým se k vám budou rádi vracet.

Jak na to se dozvíte na jednodenním školení určeném přímo pro prodejní personál. Na příkladech rozborů telefonických hovorů, písemné komunikace i osobního jednání se zákazníkem na prodejně se naučíte zvládat každou situaci. A navíc po absolvování školení:

  • si uvědomíte své silné a slabé stránky
  • zvládnete efektivně řešit stížnosti a udržet s zákazníka
  • rozeznáte postoj „jsem jen prodejce, jen tady obsluhuji" a – – – naučíte se s ním pracovat
  • zvládnete využít stresové situace k rozvoji obchodu
  • dokážete rozpoznat signály vedoucí ke konfliktu
  • navýšíte následný prodej – unselling a crosseling

Cílová skupina

Školení Mistrovské prodejní dovednosti doporučujeme

  • prodejnímu personálu – obchodníkům, prodavačům
  • majitelům eshopů s kamennou prodejnou
  • pracovníci, kteří chtějí zlepšit komunikaci směrem ke klientovi
  • asistentům obchodních oddělení

Obsahová náplň

Co konkrétně se naučíte na školení Mistrovské prodejní dovednosti?

  • Reagovat na zákazníkovu řeč těla

A to při osobním jednání i vyzvedávání zboží. Pochopíte, proč je důležité ji vnímat a reagovat na ni. Navíc si lépe uvědomíte, jak je důležitá verbální a neverbální komunikace. Dozvíte se, na co se v komunikaci se zákazníkem zaměřit.

  • Efektivní komunikaci

Ptejte se a zajímejte se o zákazníka, reagujte a naslouchejte mu. V telefonické i osobní komunikaci s ním veďte dialog, ne monolog.

  • Zmapovat silné a slabé stránky prodejce

Získáte také tipy a rady, jak na nich pracovat, aby se vaše komunikace se zákazníkem zlepšovala. Dosáhnete tak vyšší prodej a vybudujete dobré jméno e-shopu.

  • Zaměřit se na další obchodní příležitosti

Natrénujete vhodnou formulaci přínosů vašich produktů pro zákazníka. Díky tomu navýšíte prodej, dokážete doporučit doplňkové, nové či alternativní zboží. To vše na základě dialogu se zákazníkem.

  • Rozeznat typ zákazníka

Naučíte se s ním efektivně jednat telefonicky i osobně. Najdete v sobě zdravou hranici mezi vlezlým a aktivním prodejcem.

  • Asertivitu v obchodní praxi

Na nejčastějších situacích z praxe, jako je neoprávněná kritika zboží nebo manipulace ze strany zákazníka, se dozvíte, co si můžete dovolit vy a co zákazník.

  • Rozebrat e-mailovou komunikaci s klientem

Lektorka vám to ukáže na příkladech z praxe, jako jsou reklamace, stížnosti, výměna zboží nebo náhrada za nedostupné zboží.

  • Jak přistupovat k reklamacím

Protože skutečná zákaznická věrnost se tvoří až ve vypjaté situace. Naučte se udělat ze zákazníka spolutvůrce reklamace. Rozpoznejte, kdy se zákazník stěžuje a kdy reklamuje. Hledejte důvody a pocity. Naučte se cílit na zákazníka i obchodníka.

Ing. Zdenka Tomaidesová prošla různými profesemi od pozice personalistky, organizátorky vzdělávacích akcí v různých oblastech vzdělávání, obchodnice až po roli firemní trenérky a osobní koučky. Při trénincích využívá nejen praktický nácvik, ale i znalosti typologie lidí a metodu NLP, která pracuje s emoční inteligencí a učí využívat co nejvíce našich zkušeností z předešlé praxe, znalostí z jiných kurzů, knih a naší osobnosti.

Kategorie

Rychlé odkazy

Kontaktní údaje

Www stránka aktivity
www.oxyshop.cz

(Tady najdete více informací o této aktivitě)

Kontakt na organizátora
Vendula Rozínková
tel: +420511113112
mobil: +420 725 480 445
e-mail: v.rozinkova@oxyonline.cz

(prosím uveďte www.edumenu.cz jako zdroj informací)

Místo konání

Tuřanka 115, 62700, Brno, Česko Slatina

Zobrazit další kurzy

Detail organizátora

Organizátor

oXy Online s.r.o.

Sídlo Tuřanka 1222/115, 627 00, Brno, Česko
Kontakt na společnost Telefon: +420 725 480 445
E-mail: v.rozinkova@oxyonline.cz

(prosím uveďte www.edumenu.cz jako zdroj informací)

Web

Popis činnosti

oXyShop je ryze česká společnost s dlouholetou zkušeností v ecommerce poskytující kompletní eshopová řešení s každodenní péčí osobních konzultantů a širokým spektrem dalších služeb. Dodáváme eshopy na dvou základních platformách: • Pronajímané eshopy • Eshopy na míru

Pronajímané eshopy jsou vhodné pro menší a střední podnikatele, modulárně se přizpůsobí jejich potřebám a plynule s nimi rostou. oXyShop na míru pak uspokojí i tak náročnou klientelu, jako jsou CZC.cz, Fotolab nebo Marionnaud.

Zákazníkům poskytujeme nejen robustní technologické řešení a osobní přístup, ale také celý soubor dalších služeb. Jde především o: • Online marketingovou podporu • Školení pro eshopy

Online marketingové oddělení pracuje na tom, aby eshopy našich klientů opravdu vydělávaly a jejich kampaně byly efektivní a přesně zacílené.

Na školeních pak nabízíme provozovatelům internetových obchodů vzdělávání nejen v online marketingových nástrojích (SEo, PPC, analytika, …), ale také v copywritingu, produktové fotografii, právních otázkách nebo grafických nástrojích.

Kurzy pro veřejnost

Spouštíme stovky eshopů ročně. To nejlepší, co jsme se díky tomu naučili, předáme i vám.

MAXIMUM PŘÍKLADŮ Jen nezbytná teorie a pak už uvidíte jeden praktický příklad za druhým.

MÁME KNOW-HOW Eshopy vytváříme každý den. Kdo jiný by je mohl lépe školit?

RYCHLE DO PRAXE Díky in-house týmu specialistů dokážeme změny hned uskutečnit.

INDIVIDUÁLNÍ PŘÍSTUP Školíme v malých skupinách a máme čas na vaše dotazy i individuální konzultace.

ZKUŠENÍ LEKTOŘI Naši lektoři pracují s eshopy každý den. Umí přednášet a složité věci vysvětlují jednoduše.

JSME V OBRAZE Známe data stovek eshopů z desítek oborů. Řekneme vám, jak si v oboru stojíte.

Kurzy na míru

95 % účastníků potvrzuje, že po školení jim eshop vydělává víc peněz.

Máte speciální přání na téma, čas a místo, nebo prostě chcete lektora jen pro svůj tým? Rádi vám připravíme školení na míru. Takové na trhu nenajdete.

Proč školení na míru?

Hlavní výhoda je jasná: předem si řeknete, co vás zajímá.

  • A my přesně tím školení napěchujeme.
  • Vše bude šité přímo pro Vaše potřeby. Od příkladů přes osnovu až po materiály.

A navíc:

  • Můžeme školit u nás, nebo ve vaší firmě.
  • Na vás je i rozsah. Chcete 2 dny? Máte je mít.
  • Je vás hodně? Vyjde to levněji, než školit každého zvlášť.
  • Na školení budete jen vy a lektor. Můžete se ptát naprosto otevřeně.

Poradenství

Úspěch v prodeji na internetu podporujeme službami v oblasti online marketingu a dalšími aktivitami, které pomáhají zajišťovat majitelům eshopů trvalý obchodní růst. Začít můžeme bezplatnou analýzou nebo některou se služeb (SEO, PPC, Použitelnost e-shopu, Copywriting, Analytika e-shopu, E-mail marketing, Sociální sítě)

Poradenskou a konzultační činnosti zabezpečujeme v těchto státech a regionech:

  • Česko

Reference (naši top klienti)

  • CZC.cz počíatče a elektronika
  • Marionnaud e-shop
  • ASUS.as značková prodejna
  • eshop.fotolab.cz - CeWe Color, a. s.
  • vsvaltice.cz - CHÂTEAU VALTICE - Vinné sklepy Valtice, a. s.
  • DecoDoma

Objednávka online

Začátek zprávy

Dobrý den,
na stránkách "kurzy.edumenu.cz" jsem našel vaši aktivitu "Mistrovské prodejní dovednosti", která se zobrazí na linku:
http://kurzy.edumenu.cz/d-176321/mistrovske-prodejni-dovednosti-kurz-brno

Prosím kontaktujte mne co nejdříve, zda je možné přihlásit se na tuto aktivitu s následujícími údaji:

Údaje:

Vyžádání informací

Začátek zprávy

Dobrý den,
na stránce kurzy.edumenu.cz jsem našel Mistrovské prodejní dovednosti "http://kurzy.edumenu.cz/d-176321/mistrovske-prodejni-dovednosti-kurz-brno". Prosím o odpověď na následující otázku:

 

Přihlásit se na kurz Kontaktovat organizátora