Nenašli jste kurz, který jste hledali?

Zadejte poptávku na vzdělávací služby, která bude rozeslána vzdělávacím společnostem na stránkách kurzy.edumenu.cz.

Zadat poptávku

Nechejte nás hlídat nejvhodnější nabídky za vás!

Klikněte zde, zadejte hlídacího agenta pro vaši oblast a dostávejte nové nabídky z portálu kurzy.edumenu.cz.

Vytvořit agenta

top

FAKTURACE V PŘESHRANIČNÍM OBCHODU A SLUŽBÁCH (včetně účtování přijatých faktur) V ROCE 2016

28.6.2016

BRNO

1 364 Kč

1 651 Kč s DPH

Nezávazně objednat

Kurz pro veřejnost

Termíny konání

28.6.2016 (11531)

Cena

Cena bez DPH
1 364 Kč
Cena s 21% DPH
1 651 Kč s DPH

Obsah kurzu

Cíl kurzu

Cíl semináře: Seminář reaguje na potřebu ekonomických úseků (účtáren) nakládat s daňovými doklady od zahraničních partnerů a jejich řádnou evidenci pro daňové a účetní potřeby. Je adresován těm účtárnám, které vystavují a přijímají daňové doklady od zahraničních partnerů. Na praktických příkladech – vydaných i přijatých daňových dokladech v češtině a angličtině – si účastníci semináře ozřejmí správné uplatnění DPH, problematiku dovozu a vývozu včetně cel a promítnutí do účetnictví (souvztažnosti).
Seminář je určen fakturantkám, finančním účetním zaměřených na účtování přijatých faktur s původem z EU či třetích zemí, obchodníci se specializací na zahraniční obchod a služby, kteří s partnery řeší a komunikují závazky, fakturaci, opravné daňové doklady, skonta, množstevní bonusy atd. Znalost anglického jazyka není nutná.
Seminář je celý veden v českém jazyce.
Obsah semináře:
Novinky v zákoně o DPH, v zákoně o účetnictví účinné od roku 2016 ve vazbě na správné zacházení s vystavenými přijatými a vydanými doklady z EU a třetích zemí.
Pořízení zboží z jiného členského státu – uplatnění DPH, ukázka a náležitosti faktury, řešení reklamace (množstevní, kvalitativní), skonto, přijetí vzorků, uplatnění nároku na odpočet, účetní souvztažnosti, trojstranné obchody.
Dodání zboží do jiného členského státu – místo uskutečnění zdanitelného plnění, osoba povinná přiznat DPH, důkazní prostředky pro daňový režim, vazba na souhrnné hlášení, množstevní bonus na konci sledovaného období, zasílání zboží, ukázka a náležitosti faktury.
Dovoz zboží – uplatnění DPH při dovozu, celní problematika, faktury při dovozu, účetní souvztažnosti, rizika při dovozu.
Vývoz zboží – uplatnění DPH při vývozu, celní problematika, faktury při vývozu, důkazní prostředky.
Poskytnutí služeb do jiného členského státu a třetí země – uplatnění DPH u služeb dle základního pravidla – viz § 9, ZDPH, souhrnné hlášení – specifikace dle typu služeb, ukázka faktur včetně jejich náležitostí.
Přijetí služeb z jiného členského státu – uplatnění DPH u přijatých služeb – z EU i třetích zemí, režim samovyměření – případy, ukázka faktur a náležitostí, účtování přijatých služeb, časové rozlišení u déletrvajících služeb na konci roku, zvláštní režimy.
Služby související s pohybem pracovníků v zahraničí – přijaté služby v EU a ve třetích zemích, možnosti nárokování DPH z přijatých služeb, účtování. Diskuse, dotazy.

Cílová skupina

Veřejný kurz

Obsahová náplň

Cíl semináře: Seminář reaguje na potřebu ekonomických úseků (účtáren) nakládat s daňovými doklady od zahraničních partnerů a jejich řádnou evidenci pro daňové a účetní potřeby. Je adresován těm účtárnám, které vystavují a přijímají daňové doklady od zahraničních partnerů. Na praktických příkladech – vydaných i přijatých daňových dokladech v češtině a angličtině – si účastníci semináře ozřejmí správné uplatnění DPH, problematiku dovozu a vývozu včetně cel a promítnutí do účetnictví (souvztažnosti).
Seminář je určen fakturantkám, finančním účetním zaměřených na účtování přijatých faktur s původem z EU či třetích zemí, obchodníci se specializací na zahraniční obchod a služby, kteří s partnery řeší a komunikují závazky, fakturaci, opravné daňové doklady, skonta, množstevní bonusy atd. Znalost anglického jazyka není nutná.
Seminář je celý veden v českém jazyce.
Obsah semináře:
Novinky v zákoně o DPH, v zákoně o účetnictví účinné od roku 2016 ve vazbě na správné zacházení s vystavenými přijatými a vydanými doklady z EU a třetích zemí.
Pořízení zboží z jiného členského státu – uplatnění DPH, ukázka a náležitosti faktury, řešení reklamace (množstevní, kvalitativní), skonto, přijetí vzorků, uplatnění nároku na odpočet, účetní souvztažnosti, trojstranné obchody.
Dodání zboží do jiného členského státu – místo uskutečnění zdanitelného plnění, osoba povinná přiznat DPH, důkazní prostředky pro daňový režim, vazba na souhrnné hlášení, množstevní bonus na konci sledovaného období, zasílání zboží, ukázka a náležitosti faktury.
Dovoz zboží – uplatnění DPH při dovozu, celní problematika, faktury při dovozu, účetní souvztažnosti, rizika při dovozu.
Vývoz zboží – uplatnění DPH při vývozu, celní problematika, faktury při vývozu, důkazní prostředky.
Poskytnutí služeb do jiného členského státu a třetí země – uplatnění DPH u služeb dle základního pravidla – viz § 9, ZDPH, souhrnné hlášení – specifikace dle typu služeb, ukázka faktur včetně jejich náležitostí.
Přijetí služeb z jiného členského státu – uplatnění DPH u přijatých služeb – z EU i třetích zemí, režim samovyměření – případy, ukázka faktur a náležitostí, účtování přijatých služeb, časové rozlišení u déletrvajících služeb na konci roku, zvláštní režimy.
Služby související s pohybem pracovníků v zahraničí – přijaté služby v EU a ve třetích zemích, možnosti nárokování DPH z přijatých služeb, účtování. Diskuse, dotazy.

Kategorie

Rychlé odkazy

Kontaktní údaje

Www stránka aktivity
www.tsmvyskov.cz

(Tady najdete více informací o této aktivitě)

Kontakt na organizátora
Ing. Irena Spirová, LL.M
e-mail: info@tsmvyskov.cz

(prosím uveďte www.edumenu.cz jako zdroj informací)

Místo konání

BRNO, učebna firmy TSM, Cejl 62 (světle zelená budova, vchod dvorním traktem, učebna ve 2. poschodí), BRNO, Česko střed

Zobrazit další kurzy

Detail organizátora

Organizátor

TSM, spol. s r.o.

Certifikát ISO
Sídlo Dukelská 117/12, 68201, Vyškov, Česko
Kontakt na společnost Telefon: 517333699
Fax: 517330545
E-mail: tsm@tsmvyskov.cz

(prosím uveďte www.edumenu.cz jako zdroj informací)

Web

Popis činnosti

Vzdělávací agentura (akreditovaná instituce) organizující školení po celé ČR, zejména v Brně, ale i Olomouci, Ostravě, Praze, Plzni a dalších krajských městech.

V nabídce agentury naleznete otevřené semináře pro širokou veřejnost.

Nabídka akcí je rozmanitá s cílem, aby každý z Vás nalezl pro sebe vhodný seminář. Aktivity agentury jsou však i v oblasti zakázkových, firemních školení „ šitých“ na míru dle přání zákazníka.

Semináře jsou vždy realizovány externími lektory, předními odborníky v dané oblasti.

Více informací: www.tsmvyskov.cz

Reference (naši top klienti)

  • Magistrát města Brna
  • Brammer Czech a. s.
  • Student agency
  • Jihočeský kraj
  • Statutární město Ostrava
  • Statutární město Olomouc
  • ABB, s. r. o.
  • SOŠ Blansko
  • Home Credit a. s.

Objednávka online

Začátek zprávy

Dobrý den,
na stránkách "kurzy.edumenu.cz" jsem našel vaši aktivitu "FAKTURACE V PŘESHRANIČNÍM OBCHODU A SLUŽBÁCH (včetně účtování přijatých faktur) V ROCE 2016", která se zobrazí na linku:
http://kurzy.edumenu.cz/d-176973/fakturace-v-preshranicnim-obchodu-a-sluzbach-vcetne-uctovani-prijatych-faktur-v-roce-2016-kurz-brno

Prosím kontaktujte mne co nejdříve, zda je možné přihlásit se na tuto aktivitu s následujícími údaji:

Údaje:

Vyžádání informací

Začátek zprávy

Dobrý den,
na stránce kurzy.edumenu.cz jsem našel FAKTURACE V PŘESHRANIČNÍM OBCHODU A SLUŽBÁCH (včetně účtování přijatých faktur) V ROCE 2016 "http://kurzy.edumenu.cz/d-176973/fakturace-v-preshranicnim-obchodu-a-sluzbach-vcetne-uctovani-prijatych-faktur-v-roce-2016-kurz-brno". Prosím o odpověď na následující otázku:

 

Přihlásit se na kurz Kontaktovat organizátora