Nenašli jste kurz, který jste hledali?

Zadejte poptávku na vzdělávací služby, která bude rozeslána vzdělávacím společnostem na stránkách kurzy.edumenu.cz.

Zadat poptávku

Nechejte nás hlídat nejvhodnější nabídky za vás!

Klikněte zde, zadejte hlídacího agenta pro vaši oblast a dostávejte nové nabídky z portálu kurzy.edumenu.cz.

Vytvořit agenta

top

ÚČETNÍ A DAŇOVÉ DOKLADY V PRAKTICKÝCH PŘÍKLADECH ROKU 2016

16.6.2016

BRNO

1 322 Kč

1 600 Kč s DPH

Nezávazně objednat

Kurz pro veřejnost

Termíny konání

16.6.2016 (11635)

Cena

Cena bez DPH
1 322 Kč
Cena s 21% DPH
1 600 Kč s DPH

Obsah kurzu

Cíl kurzu

Právní předpisy s účinností od 1. 1. 2016, metodické pokyny a stanoviska GFŘ. Druhy dokladů (faktury, prodejky, paragony, zálohové faktury atd.), pojem faktura nemá žádný předepsaný obsah ani formu. Náležitosti účetních dokladů, vybraná ustanovení zákona o účetnictví, čísla dokladů. Oběh účetních dokladů – příklad pro přijaté a vydané faktury – i pro veřejnou správu (dle zákona o finanční kontrole). Náležitosti daňových dokladů – daň z příjmů, DPH, číslo dokladu, variabilní symbol, povinné údaje pro Kontrolní hlášení. Úprava faktur pro plátce DPH – aplikace zákona o DPH – datum a místo zdanitelného plnění, uplatňování skont, slev a bonusů, fakturace v tuzemsku, v rámci EU (daňový doklad při pořízení a dodání zboží v rámci EU, při poskytnutí služeb) a mimo EU (náležitosti dokladů ve vztahu k zahraničí – dovoz a vývoz zboží), zjednodušený daňový doklad, splátkový a platební kalendář, opravný daňový doklad, přenesená daňová povinnost (reverse charge) u dodávek stavebních a montážních prací, telefonů, notebooků. Záznamní povinnost. Kontroly údajů uvedených na dokladech – ručení (nespolehlivý plátce, veřejné číslo účtu). Zálohy, zálohové faktury, předfaktury, proforma faktury, faktury za hotové, přefakturace, smluvní pokuty, problematika účetní, daně z příjmů a DPH. Nový občanský zákoník – fakturace na základě objednávek, zakázek, typy smluv, faktura – obchodní listina, splatnost faktur, úroky z prodlení, zánik práva vymáhání, reklamace, uznání dluhu, zápůjčka, výpůjčka, výprosa, úvěr, vznik, změna a zánik závazků, záloha, závdavek. Nedobytné pohledávky, účetní opravné položky – specifické povinnosti pro veřejnou správu, daňové opravné položky – pro všechny typy věřitelů stejné podmínky, změny od 1. 1. 2016, vyřazení pohledávek, daňové dopady. Elektronizace faktur, elektronické podpisy, doručování (datové schránky), počítačová čitelnost elektronických faktur – formáty XML pro výměnu elektronických dat, nakládání s elektronickými originály, důkazy v případě sporů nebo při kontrole finančního úřadu, připravovaná legislativa – připomínkové řízení. Faktury v cizí měně, cizí jazyk, kurzové rozdíly. Archivace dokladů. Praktické příklady – faktury od vystavení, přes zaplacení až k archivaci. Specifické případy. Nejčastější chyby v účetních a daňových dokladech, opravy nedostatků – pro kontroly (vnitřní kontrolní systém, správci daně, dotace …). Diskuse, dotazy.
Seminář je určen pro všechny – fyzické osoby podnikatele, obchodní společnosti, neziskové organizace a vybrané účetní jednotky.

Cílová skupina

Veřejný kurz

Obsahová náplň

Právní předpisy s účinností od 1. 1. 2016, metodické pokyny a stanoviska GFŘ. Druhy dokladů (faktury, prodejky, paragony, zálohové faktury atd.), pojem faktura nemá žádný předepsaný obsah ani formu. Náležitosti účetních dokladů, vybraná ustanovení zákona o účetnictví, čísla dokladů. Oběh účetních dokladů – příklad pro přijaté a vydané faktury – i pro veřejnou správu (dle zákona o finanční kontrole). Náležitosti daňových dokladů – daň z příjmů, DPH, číslo dokladu, variabilní symbol, povinné údaje pro Kontrolní hlášení. Úprava faktur pro plátce DPH – aplikace zákona o DPH – datum a místo zdanitelného plnění, uplatňování skont, slev a bonusů, fakturace v tuzemsku, v rámci EU (daňový doklad při pořízení a dodání zboží v rámci EU, při poskytnutí služeb) a mimo EU (náležitosti dokladů ve vztahu k zahraničí – dovoz a vývoz zboží), zjednodušený daňový doklad, splátkový a platební kalendář, opravný daňový doklad, přenesená daňová povinnost (reverse charge) u dodávek stavebních a montážních prací, telefonů, notebooků. Záznamní povinnost. Kontroly údajů uvedených na dokladech – ručení (nespolehlivý plátce, veřejné číslo účtu). Zálohy, zálohové faktury, předfaktury, proforma faktury, faktury za hotové, přefakturace, smluvní pokuty, problematika účetní, daně z příjmů a DPH. Nový občanský zákoník – fakturace na základě objednávek, zakázek, typy smluv, faktura – obchodní listina, splatnost faktur, úroky z prodlení, zánik práva vymáhání, reklamace, uznání dluhu, zápůjčka, výpůjčka, výprosa, úvěr, vznik, změna a zánik závazků, záloha, závdavek. Nedobytné pohledávky, účetní opravné položky – specifické povinnosti pro veřejnou správu, daňové opravné položky – pro všechny typy věřitelů stejné podmínky, změny od 1. 1. 2016, vyřazení pohledávek, daňové dopady. Elektronizace faktur, elektronické podpisy, doručování (datové schránky), počítačová čitelnost elektronických faktur – formáty XML pro výměnu elektronických dat, nakládání s elektronickými originály, důkazy v případě sporů nebo při kontrole finančního úřadu, připravovaná legislativa – připomínkové řízení. Faktury v cizí měně, cizí jazyk, kurzové rozdíly. Archivace dokladů. Praktické příklady – faktury od vystavení, přes zaplacení až k archivaci. Specifické případy. Nejčastější chyby v účetních a daňových dokladech, opravy nedostatků – pro kontroly (vnitřní kontrolní systém, správci daně, dotace …). Diskuse, dotazy.
Seminář je určen pro všechny – fyzické osoby podnikatele, obchodní společnosti, neziskové organizace a vybrané účetní jednotky.

Kategorie

Rychlé odkazy

Kontaktní údaje

Www stránka aktivity
www.tsmvyskov.cz

(Tady najdete více informací o této aktivitě)

Kontakt na organizátora
Ing. Irena Spirová, LL.M
e-mail: info@tsmvyskov.cz

(prosím uveďte www.edumenu.cz jako zdroj informací)

Místo konání

BRNO, učebna firmy TSM, Cejl 62 (světle zelená budova, vchod dvorním traktem, učebna ve 2. poschodí), BRNO, Česko střed

Zobrazit další kurzy

Detail organizátora

Organizátor

TSM, spol. s r.o.

Certifikát ISO
Sídlo Dukelská 117/12, 68201, Vyškov, Česko
Kontakt na společnost Telefon: 517333699
Fax: 517330545
E-mail: tsm@tsmvyskov.cz

(prosím uveďte www.edumenu.cz jako zdroj informací)

Web

Popis činnosti

Vzdělávací agentura (akreditovaná instituce) organizující školení po celé ČR, zejména v Brně, ale i Olomouci, Ostravě, Praze, Plzni a dalších krajských městech.

V nabídce agentury naleznete otevřené semináře pro širokou veřejnost.

Nabídka akcí je rozmanitá s cílem, aby každý z Vás nalezl pro sebe vhodný seminář. Aktivity agentury jsou však i v oblasti zakázkových, firemních školení „ šitých“ na míru dle přání zákazníka.

Semináře jsou vždy realizovány externími lektory, předními odborníky v dané oblasti.

Více informací: www.tsmvyskov.cz

Reference (naši top klienti)

  • Magistrát města Brna
  • Brammer Czech a. s.
  • Student agency
  • Jihočeský kraj
  • Statutární město Ostrava
  • Statutární město Olomouc
  • ABB, s. r. o.
  • SOŠ Blansko
  • Home Credit a. s.

Objednávka online

Začátek zprávy

Dobrý den,
na stránkách "kurzy.edumenu.cz" jsem našel vaši aktivitu "ÚČETNÍ A DAŇOVÉ DOKLADY V PRAKTICKÝCH PŘÍKLADECH ROKU 2016", která se zobrazí na linku:
http://kurzy.edumenu.cz/d-176999/ucetni-a-danove-doklady-v-praktickych-prikladech-roku-2016-kurz-brno

Prosím kontaktujte mne co nejdříve, zda je možné přihlásit se na tuto aktivitu s následujícími údaji:

Údaje:

Vyžádání informací

Začátek zprávy

Dobrý den,
na stránce kurzy.edumenu.cz jsem našel ÚČETNÍ A DAŇOVÉ DOKLADY V PRAKTICKÝCH PŘÍKLADECH ROKU 2016 "http://kurzy.edumenu.cz/d-176999/ucetni-a-danove-doklady-v-praktickych-prikladech-roku-2016-kurz-brno". Prosím o odpověď na následující otázku:

 

Přihlásit se na kurz Kontaktovat organizátora