Detail kurzu
Práce se stížnostmi v sociálních službách
Středisko vzdělávání s.r.o.
Popis kurzu
Se stížnostmi se setkáváme v různých zaměstnáních. Ani sociální služby nejsou výjimkou. Klienti si mohou stěžovat na kvalitu a způsob provedené služby, na konkrétní zaměstnance i na mnoho dalšího. I když se nám mohou zdát stížnosti neoprávněné, měly by se vždy řešit. Jak ale v takovém případě postupovat? Jak se zachovat, pokud stížnost přijímám? A co lze vlastně považovat za stížnost?
V semináři se na celé téma zaměříme, a to samozřejmě s přihlédnutí ke standardům kvality sociálních služeb (především SQSS č.7). Součástí výuky budou také praktické příklady i nácvik řešení. Cílem je naučit zaměstnance sociálních služeb se stížnostmi pracovat a především je umět efektivně řešit.
Rozsah: 5 vyuč. hod.
Cílová skupina
zaměstnanci sociálních služeb, pracovníci v sociálních službách, sociální pracovníci i kdokoli z široké veřejnosti
Výukové materiály a certifikát v ceně
Kontaktní osoba
Ing. Martina Smolíková
+420 775 791 340
info@vsostrava.com
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality