Detail kurzu

Práce se stížnostmi v sociálních službách

Středisko vzdělávání s.r.o.

Popis kurzu

Se stížnostmi se setkáváme v různých zaměstnáních. Ani sociální služby nejsou výjimkou. Klienti si mohou stěžovat na kvalitu a způsob provedené služby, na konkrétní zaměstnance i na mnoho dalšího. I když se nám mohou zdát stížnosti neoprávněné, měly by se vždy řešit. Jak ale v takovém případě postupovat? Jak se zachovat, pokud stížnost přijímám? A co lze vlastně považovat za stížnost?

V semináři se na celé téma zaměříme, a to samozřejmě s přihlédnutí ke standardům kvality sociálních služeb (především SQSS č.7). Součástí výuky budou také praktické příklady i nácvik řešení. Cílem je naučit zaměstnance sociálních služeb se stížnostmi pracovat a především je umět efektivně řešit.

Rozsah: 5 vyuč. hod.

Cílová skupina

zaměstnanci sociálních služeb, pracovníci v sociálních službách, sociální pracovníci i kdokoli z široké veřejnosti

Poznámka k ceně

Výukové materiály a certifikát v ceně

Kontaktní osoba

Ing. Martina Smolíková
+420 775 791 340
info@vsostrava.com

Hodnocení




Organizátor