Detail kurzu

Komunikace se zaměřením na poradenství

Středisko vzdělávání s.r.o.

Popis kurzu

S poradenstvím se setkává většina pracovníků v sociálních službách, sociálních pracovníků, vedoucích pracovníků i další profese. Jak poradenství ale poskytovat, aby bylo pro uživatele sociálních služeb skutečně prospěšné? Jak vést poradenský rozhovor? Co by mělo určitě zaznít a kterým oblastem je lepší se vyhnout? Jaké hranice bychom měli přitom dodržovat? Přijďte zjistit do našeho semináře s názvem Komunikace se zaměřením na poradenství jakožto základní činnost v sociálních službách.

Prakticky si vyzkoušíte, jak poradenství poskytovat, na co dbát a jaké prostředky přitom využít. Zlepšíte své komunikační dovednosti v této oblasti a naučíte se také, jak realizovat poradenský rozhovor i co je následně nutné zaznamenat do evidencí.

Rozsah: 5 vyuč. hod.

Obsah kurzu

  1. Stručně o komunikaci v kontextu druhu a formy poskytované sociální služby
  2. Praktická cvičení na ujasnění si kompetencí při poskytování základního a odborného poradenství
  3. Fáze poradenského rozhovoru a jak to vlastně funguje v praxi?
  4. Využití prostředků komunikace pro udržení rozhovoru v profesionální rovině a hranic mezi pracovníkem a uživatelem
  5. A to „nejdůležitější“ nakonec – jak poskytnuté poradenství zaznamenat do dokumentace uživatele

Cílová skupina

pracovníci v sociálních službách, sociální pracovníci, zaměstnanci sociálních služeb, kdokoli z veřejnosti, kdo má o dané téma zájem

Poznámka k ceně

Výukové materiály a certifikát v ceně

Kontaktní osoba

Ing. Martina Smolíková
+420 775 791 340
info@vsostrava.com

Hodnocení




Organizátor