Detail kurzu

Remote collaboration management

Shine Leadership s.r.o.

Popis kurzu

Proč zvolit tento program
  • Uvědomíte si odlišnosti komunikace ve virtuálních týmech vzhledem k technologii i psychologii komunikace. Dokážete zvolit vhodný nástroj pro konkrétní účel řízení týmu.
  • Na základě rozdílů a podobností mezi virtuálními a klasickými týmy budete umět vytvořit předpoklady pro start efektivních virtuálních týmů. V případě klasického týmu budete umět efektivně využívat možností online komunikace.
  • Budete znát procesy pro efektivní týmovou spolupráci ve virtuálním týmu – jak udržet motivaci i výkon na vysoké úrovni a předejít úskalím virtuální spolupráce.
Komu je určen
  • manažerům virtuálních týmů
  • pracovníkům, kteří vedou spolupráci více lidí na dálku i mimo klasický tým, tedy i s klienty či dodavateli
  • personalistům a managementu se zájmem o silné i slabé stránky virtuální spolupráce pro jejich firmu či tým
Témata programu
  • základní předpoklady spolupráce na dálku a jak je způsobit
  • adaptace projektů, úkolů a činnosti na virtuální prostředí
  • budování sociálního rozměru spolupráce na dálku i při absenci fyzického kontaktu
  • interkulturní spolupráce na dálku
  • hlavní příčiny neefektivity mailu a telekonferencí a cesty k jejich řešení
  • týmové dohody ke spolupráci a komunikaci na dálku
  Možná nevíte, že…

… stačí znát 4 hlavní klíčové předpoklady, které když splníte, tak úspěšně ovládnete umění spolupráce na dálku.

Cílová skupina

Jste závislí na výkonu svých kolegů či externích dodavatelů? Naučte se efektivně vést lidi.

Kontaktní osoba

Mgr. Šárka Pojerová
+420 603 711 594
sarka.pojerova@shineleadership.cz

Hodnocení




Organizátor