Detail kurzu
ANALÝZA VÝKONNOSTI OBCHODNÍHO TÝMU, zvyšování efektivity obchodních týmů
Studio W s.r.o.
Popis kurzu
Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.
Obsah kurzu
Určeno pro všechny obchodní manažery, vedoucí a ředitele. Případně pro účastníky, kteří na pozici obchodního manažera nastupují, stejně jako účastníky, kteří mění obchodní tým či obchodní plán.
Cíl: Promyslet současné nastavení obchodního plánu, další potenciál obchodních aktivit a možnosti, jak předejít rizikům v plnění plánu. Sekundárním cílem je zamyšlení nad vlastním trhem, možnostmi rozšíření pomocí upsellingu/cross-sellingu. Nedílnou součástí semináře je analýza rolí obchodního týmu, silných elementů v týmu a možných rizikových slabin.
Obsah:
1. část:
- Tvorba a řízení obchodních plánů – typy obchodních plánů – struktura obchodních plánů
- Odpovědnost za obchodní plány – jak lze pracovat s obchodními plány
- Jak propojit obchodní plány s marketingovou strategií
- Jak definovat reálné cíle s ohledem na situaci na trhu – B2B/B2C
- Řízení obchodních případů – řízení prodeje ve vazbě na nákupy, sklady a logistiku
- Zlepšování systému prodeje – návaznosti prodeje – upselling/cross-selling
- Řízení výhledů/forecastů – význam forecastování a vazba na řízení obchodního týmu
- Metody forecastování – důsledky forecastů, motivace na forecasty, jak se uplatňují forecasty v našem regionu – jak pracovat s obchodními výhledy
- CRM – řízení informací o zákaznících – využívání informací o zákaznících – komunikace se zákazníkem – řízení externí obchodní komunikace
2. část:
- Zefektivnění činnosti prodejců
- Organizace obchodních oddělení a výběr personálu – organizační struktura obchodních týmu
- Identifikace potenciálu a rozvoje týmu
- Rekonstrukce vlastního obchodního týmů – motivační systémy, sestavování efektivního, motivovaného a kompetentní týmu
- Analýza vlastních obchodníků – Řízení obchodních případů
- Alternativní řešení a nové kanály prodeje
- Vedení nestandardních obchodních případů
- Aktivity v oblasti marketingových a prodejních akcí společnosti
Metody výuky: Seminář je zaměřen zejména na praktické tipy a triky z praxe. Trénink je veden pomocí případových studií a praktického nácviku na reálných projektech.
Cílová skupina
Obchodní dovednosti