Detail kurzu

ANALÝZA VÝKONNOSTI OBCHODNÍHO TÝMU, zvyšování efektivity obchodních týmů

Studio W s.r.o.

Popis kurzu

Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.

Obsah kurzu

Určeno pro všechny obchodní manažery, vedoucí a ředitele. Případně pro účastníky, kteří na pozici obchodního manažera nastupují, stejně jako účastníky, kteří mění obchodní tým či obchodní plán.

Cíl: Promyslet současné nastavení obchodního plánu, další potenciál obchodních aktivit a možnosti, jak předejít rizikům v plnění plánu. Sekundárním cílem je zamyšlení nad vlastním trhem, možnostmi rozšíření pomocí upsellingu/cross-sellingu. Nedílnou součástí semináře je analýza rolí obchodního týmu, silných elementů v týmu a možných rizikových slabin.

Obsah:

1. část:

  • Tvorba a řízení obchodních plánů – typy obchodních plánů – struktura obchodních plánů
  • Odpovědnost za obchodní plány – jak lze pracovat s obchodními plány
  • Jak propojit obchodní plány s marketingovou strategií
  • Jak definovat reálné cíle s ohledem na situaci na trhu – B2B/B2C
  • Řízení obchodních případů – řízení prodeje ve vazbě na nákupy, sklady a logistiku
  • Zlepšování systému prodeje – návaznosti prodeje – upselling/cross-selling
  • Řízení výhledů/forecastů – význam forecastování a vazba na řízení obchodního týmu
  • Metody forecastování – důsledky forecastů, motivace na forecasty, jak se uplatňují forecasty v našem regionu – jak pracovat s obchodními výhledy
  • CRM – řízení informací o zákaznících – využívání informací o zákaznících – komunikace se zákazníkem – řízení externí obchodní komunikace

2. část:

  • Zefektivnění činnosti prodejců
  • Organizace obchodních oddělení a výběr personálu – organizační struktura obchodních týmu
  • Identifikace potenciálu a rozvoje týmu
  • Rekonstrukce vlastního obchodního týmů – motivační systémy, sestavování efektivního, motivovaného a kompetentní týmu
  • Analýza vlastních obchodníků – Řízení obchodních případů
  • Alternativní řešení a nové kanály prodeje
  • Vedení nestandardních obchodních případů
  • Aktivity v oblasti marketingových a prodejních akcí společnosti

Metody výuky: Seminář je zaměřen zejména na praktické tipy a triky z praxe. Trénink je veden pomocí případových studií a praktického nácviku na reálných projektech.

Cílová skupina

Obchodní dovednosti

Kontaktní osoba


261
studiow@studiow.cz

Hodnocení




Organizátor