Detail kurzu

ZVLÁDÁNÍ KONFLIKTNÍCH SITUACÍ

Studio W s.r.o.

Popis kurzu

Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.

Obsah kurzu

Určeno pro manažery, obchodníky, pracovníky klientského servisu, reklamačních oddělení a každého, kdo se při řešení pracovních povinností může dostat do konfliktní situace. Techniky zvládání konfliktů mají své místo i v životě osobním.

Cíl: Dokázat zvládat situace hrozící vznikem konfliktu, prevence vzniku konfliktu, umět již nastalý konflikt vyřešit tak, aby obě strany získaly maximum.

Obsah:

  • Definice pojmu konflikt, co myslíme konfliktem pro účely tohoto semináře
  • Zájmy a postoje – vysvětlení rozdílu a cesty k jejich rozlišení
  • Respekt k druhým jako jeden ze zásadních prvků prevence konfliktní komunikace
  • Příčiny vzniku konfliktů v rovině zájmů, komunikace a postojů
  • Spouštěcí mechanismy konfliktů: jak je rozpoznat a jak se vyvarovat toho, abychom konflikt – třeba i nevědomě – sami vyvolali
  • Předcházení konfliktům
  • Konkrétní metody řešení už vzniklého konfliktu

Metody výuky: Učení skrze zážitek. Moderovaná diskuze, modelové situace, hry, samostatné úlohy, videoanalýza.

Cílová skupina

Rozvoj osobnosti

Kontaktní osoba


261
studiow@studiow.cz

Hodnocení




Organizátor