Detail kurzu
ZVLÁDÁNÍ KONFLIKTNÍCH SITUACÍ
Studio W s.r.o.
Popis kurzu
Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.
Obsah kurzu
Určeno pro manažery, obchodníky, pracovníky klientského servisu, reklamačních oddělení a každého, kdo se při řešení pracovních povinností může dostat do konfliktní situace. Techniky zvládání konfliktů mají své místo i v životě osobním.
Cíl: Dokázat zvládat situace hrozící vznikem konfliktu, prevence vzniku konfliktu, umět již nastalý konflikt vyřešit tak, aby obě strany získaly maximum.
Obsah:
- Definice pojmu konflikt, co myslíme konfliktem pro účely tohoto semináře
- Zájmy a postoje – vysvětlení rozdílu a cesty k jejich rozlišení
- Respekt k druhým jako jeden ze zásadních prvků prevence konfliktní komunikace
- Příčiny vzniku konfliktů v rovině zájmů, komunikace a postojů
- Spouštěcí mechanismy konfliktů: jak je rozpoznat a jak se vyvarovat toho, abychom konflikt – třeba i nevědomě – sami vyvolali
- Předcházení konfliktům
- Konkrétní metody řešení už vzniklého konfliktu
Metody výuky: Učení skrze zážitek. Moderovaná diskuze, modelové situace, hry, samostatné úlohy, videoanalýza.
Cílová skupina
Rozvoj osobnosti