Detail kurzu
PROFESIONÁLNÍ RECEPČNÍ A ASISTENTKA aneb chod recepce a kanceláře od A do Z
Studio W s.r.o.
Popis kurzu
Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.
Obsah kurzu
Určeno pro všechny, kteří vnímají práci recepce a asistentek jako klíčovou pro vytvoření dobrého prvního dojmu u zákazníků a pro všechny, kteří nemají čas věnovat se zaučování nových, či nedávno jmenovaných pracovníků recepce a back office, a přesto chtějí na klienty dobře zapůsobit.
Cíl:
- Zvýšit sebedůvěru při jednání a komunikaci
- Sjednotit představování do telefonu a naučit se efektivně vyřizovat telefonické hovory
- Naučit se působit profesionálně a důvěryhodně při jednání s návštěvami, osvojit si základní pravidla etikety pracovních a mezilidských vztahů
- Získat zpětnou vazbu a doporučení pro další rozvoj
Obsah:
- Vnímání recepce/pracovního místa návštěvou – co vše ovlivňuje pozitivní dojem a co ho vytváří
- Uvítání hosta v recepci/sekretariátu – pozdrav, přivítání, usazení, obsloužení návštěvy, vyžádání nacionál potřebných k ohlášení návštěvy apod.
- Uvedení návštěvy k nadřízenému či navštívené osobě, seznámení, představení apod.
- Příprava obchodních/pracovních jednání – příprava jednací místnosti, pohoštění a obsluha, uvedení návštěvy
- Obsluha návštěvy – co je vhodné nabízet za občerstvení, zásady a tipy na servírování
- Zásady oblékání recepčních jako jedna z forem reprezentace společnosti
- Reprezentace společnosti formou telefonu – představování u příchozích a odchozích hovorů, zásady komunikace v případě odmítnutí hovoru (obchodní nabídky, snaha sjednat si schůzku, …)
- Předávání informací, popř. předávání činností/úkolů – jak zajistit, aby partner pochopil, co po něm přesně požadujeme a jaký očekáváme výsledek
- „Řeč těla“ – co o nás vypovídá a co může prozradit
- Závěr a vyhodnocení semináře, akční plány účastníků
Metody výuky: Všechna témata jsou vedena interaktivní formou, která zajišťuje neustálé zapojení účastníků v tréninku. Seminář zahrnuje trénink a zpětnou vazbu díky nahrávání/natáčení (videotréninku) modelových situací, cvičení, díky nimž si účastníci procvičí probíraná témata a diskuzi, díky níž mohou účastníci sdílet své zkušenosti a konfrontovat je s praxí.
Cílová skupina
Office management a kurzy pro asistentky, sekretářky a recepční
Kontaktní osoba
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality