Detail kurzu

KOMUNIKACE S MANAŽERY, OBCHODNÍMI PARTNERY A KOLEGY - trénink jednání a vystupování pro asistentky, sekretářky a recepční - 2denní

Studio W s.r.o.

Popis kurzu

Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.

Obsah kurzu

Určeno pro asistentky, sekretářky, recepční, jejichž náplní práce je každodenní kontakt s partnery, kolegy, spolupracovníky, hosty v rozmanitých pracovních situacích.

Cíl:

  • Naučit se být taktní a diplomatický, současně však partnerský a profesionální
  • Poznat lépe silné a slabé stránky sebe sama a naučit se, jak jednat efektivně s kolegy
  • Vyzkoušet si náročné situace v bezpečném prostředí tréninku a získat zpětnou vazbu
  • Získat náměty k technikám, formulacím a postupům, které mi mohou usnadnit náročné i nečekané profesionální situace

Obsah: Sebepoznání jako základ pochopení svých komunikačních strategií

  • Osobnost jako ledovec, co mne utvářelo a proč jsem taková, jaká jsem
  • Poznání svých základních nastavení v podobě psychotestu osobnosti
  • Možnost poznat sami sebe a lépe pochopit odlišnosti jiných
  • Strategie, jak zacházet s jinými typy, jejich silné a slabé stránky

Firma a já

  • Požadavky na profesionalitu asistentky a recepční
  • Osobní a profesní role, jejich standardy, očekávání a rozpory
  • Firemní kultura a atmosféra

Asistentské dovednosti

  • Co sehrává roli při vnímání druhých – sociální percepce
  • Jak vytvořit co nejlepší první dojem
  • Ice break aneb navázání vstřícného kontaktu, přivítání hostů
  • Kontakt tváří v tvář – důležité fáze, které někdy rozhodují o dalším vývoji setkání
  • Small talk
  • Úprava pracovního prostředí
  • Umění péče o klienta

Komunikační dovednosti

  • Jak se vyjadřovat, abychom byli pro ostatní srozumitelní
  • Co na nás prozradí neverbální komunikace
  • Umění naslouchat – klíč k úspěšné reakci
  • Specifika komunikace po telefonu, fáze profesionální­ho hovoru
  • Umění předávat správné informace ve správný čas
  • Neefektivní komunikace – brzda dobrých vztahů

Vztahové strategie a spolupráce

  • Jednání typu – agresivita – asertivita – pasivita – manipulace
  • Partnerský přístup ke spolupráci s druhými
  • Charakteristika jednotlivých strategií a jejich možnosti
  • Umění vstřícnosti a profesionální asistence, odvaha říci Ne

Řešení náročných situací, jejich možné scénáře, průběh, ztráty a zisky

Metody výuky: Výklad v minimální míře, diskuze, praktická cvičení, testy, modelové situace.

Cílová skupina

Office management a kurzy pro asistentky, sekretářky a recepční

Kontaktní osoba


261
studiow@studiow.cz

Hodnocení




Organizátor