Detail kurzu
KOMUNIKACE S MANAŽERY, OBCHODNÍMI PARTNERY A KOLEGY - trénink jednání a vystupování pro asistentky, sekretářky a recepční - 2denní
Studio W s.r.o.
Popis kurzu
Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.
Obsah kurzu
Určeno pro asistentky, sekretářky, recepční, jejichž náplní práce je každodenní kontakt s partnery, kolegy, spolupracovníky, hosty v rozmanitých pracovních situacích.
Cíl:
- Naučit se být taktní a diplomatický, současně však partnerský a profesionální
- Poznat lépe silné a slabé stránky sebe sama a naučit se, jak jednat efektivně s kolegy
- Vyzkoušet si náročné situace v bezpečném prostředí tréninku a získat zpětnou vazbu
- Získat náměty k technikám, formulacím a postupům, které mi mohou usnadnit náročné i nečekané profesionální situace
Obsah: Sebepoznání jako základ pochopení svých komunikačních strategií
- Osobnost jako ledovec, co mne utvářelo a proč jsem taková, jaká jsem
- Poznání svých základních nastavení v podobě psychotestu osobnosti
- Možnost poznat sami sebe a lépe pochopit odlišnosti jiných
- Strategie, jak zacházet s jinými typy, jejich silné a slabé stránky
Firma a já
- Požadavky na profesionalitu asistentky a recepční
- Osobní a profesní role, jejich standardy, očekávání a rozpory
- Firemní kultura a atmosféra
Asistentské dovednosti
- Co sehrává roli při vnímání druhých – sociální percepce
- Jak vytvořit co nejlepší první dojem
- Ice break aneb navázání vstřícného kontaktu, přivítání hostů
- Kontakt tváří v tvář – důležité fáze, které někdy rozhodují o dalším vývoji setkání
- Small talk
- Úprava pracovního prostředí
- Umění péče o klienta
Komunikační dovednosti
- Jak se vyjadřovat, abychom byli pro ostatní srozumitelní
- Co na nás prozradí neverbální komunikace
- Umění naslouchat – klíč k úspěšné reakci
- Specifika komunikace po telefonu, fáze profesionálního hovoru
- Umění předávat správné informace ve správný čas
- Neefektivní komunikace – brzda dobrých vztahů
Vztahové strategie a spolupráce
- Jednání typu – agresivita – asertivita – pasivita – manipulace
- Partnerský přístup ke spolupráci s druhými
- Charakteristika jednotlivých strategií a jejich možnosti
- Umění vstřícnosti a profesionální asistence, odvaha říci Ne
Řešení náročných situací, jejich možné scénáře, průběh, ztráty a zisky
Metody výuky: Výklad v minimální míře, diskuze, praktická cvičení, testy, modelové situace.
Cílová skupina
Office management a kurzy pro asistentky, sekretářky a recepční
Kontaktní osoba
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality