Detail kurzu
ELEKTRONICKÁ FAKTURACE a využití elektronického podpisu v účetnictví
Studio W s.r.o.
Popis kurzu
Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.
Obsah kurzu
Určeno pro odborné pracovníky, kteří se chtějí seznámit souhrnně s problematikou elektronické fakturace, využitím elektronického podpisu v účetnictví a využitím ICT v účetnictví obecně (např. elektronický oběh účetních dokladů a jejich archivace, možnosti elektronické komunikace s úřady, zřizování elektronických schránek apod.). Jedná se o pracovníky jak z oblasti účetnictví, tak i z oblasti informačních technologií, implementátory a tvůrce programového vybavení a pracovníky managementu určující taktické a strategické postupy v oblasti zpracování a komunikace účetních dat prostřednictvím ICT, daňové poradce, auditory a asistenty auditorů apod.
Obsah:
- Právní regulace využití ICT v účetnictví, zákon o účetnictví, zákon o elektronickém podpisu a zákon o ochraně osobních údajů
- Podstata fungování elektronického podpisu, nezbytné předpoklady pro jeho využívání
- Elektronický podpis a jeho využití v účetnictví, oběh a archivace elektronických účetních záznamů, požadavky zákona o účetnictví na elektronické účetní záznamy a jejich zpracování
- Elektronická fakturace, možnosti, výhody, rizika; možné přístupy k řešení v informačních systémech podniků, legislativní požadavky
- Elektronický oběh dokladů, archivace elektronických dokladů
- Elektronická komunikace s úřady, datové schránky, elektronická daňová přiznání, elektronické dokumenty pro sbírku listin obchodních rejstříků apod.
Cílová skupina
Finanční účetnictví
Kontaktní osoba
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality