Detail kurzu

ELEKTRONICKÁ FAKTURACE a využití elektronického podpisu v účetnictví

Studio W s.r.o.

Popis kurzu

Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.

Obsah kurzu

Určeno pro odborné pracovníky, kteří se chtějí seznámit souhrnně s problematikou elektronické fakturace, využitím elektronického podpisu v účetnictví a využitím ICT v účetnictví obecně (např. elektronický oběh účetních dokladů a jejich archivace, možnosti elektronické komunikace s úřady, zřizování elektronických schránek apod.). Jedná se o pracovníky jak z oblasti účetnictví, tak i z oblasti informačních technologií, implementátory a tvůrce programového vybavení a pracovníky managementu určující taktické a strategické postupy v oblasti zpracování a komunikace účetních dat prostřednictvím ICT, daňové poradce, auditory a asistenty auditorů apod.

Obsah:

  • Právní regulace využití ICT v účetnictví, zákon o účetnictví, zákon o elektronickém podpisu a zákon o ochraně osobních údajů
  • Podstata fungování elektronického podpisu, nezbytné předpoklady pro jeho využívání
  • Elektronický podpis a jeho využití v účetnictví, oběh a archivace elektronických účetních záznamů, požadavky zákona o účetnictví na elektronické účetní záznamy a jejich zpracování
  • Elektronická fakturace, možnosti, výhody, rizika; možné přístupy k řešení v informačních systémech podniků, legislativní požadavky
  • Elektronický oběh dokladů, archivace elektronických dokladů
  • Elektronická komunikace s úřady, datové schránky, elektronická daňová přiznání, elektronické dokumenty pro sbírku listin obchodních rejstříků apod.

Cílová skupina

Finanční účetnictví

Kontaktní osoba


261
studiow@studiow.cz

Hodnocení




Organizátor