Detail kurzu

HLAVNÍ PRINCIPY ÚSPĚŠNÉ OBCHODNÍ KOMUNIKACE

TSM, spol. s r.o.

Popis kurzu

Neverbální komunikace. Signály komunikace osobnosti – první dojem, styl oblékání v práci, základy společenského chování v zaměstnání. Jak se vyhnout nedorozumění. Telefonická komunikace se zákazníky. Obchodní komunikace – fáze jednání, příprava na jednání se zákazníkem/do­davatelem, čemu se vyhnout při jednání, argumentace, námitky a jejich překonávání. Obranné komunikační techniky při jednání s problémovým zákazníkem – technika přímé (nevyžádané) komunikace, technika „otevřených dveří“, negativní dotazování, selektivní ignorování. Manipulace ze strany zákazníků – co je manipulativní chování a jak se mu bránit. Praktický nácvik modelových situací jejich trénink.

Obsah kurzu

Neverbální komunikace. Signály komunikace osobnosti – první dojem, styl oblékání v práci, základy společenského chování v zaměstnání. Jak se vyhnout nedorozumění. Telefonická komunikace se zákazníky. Obchodní komunikace – fáze jednání, příprava na jednání se zákazníkem/do­davatelem, čemu se vyhnout při jednání, argumentace, námitky a jejich překonávání. Obranné komunikační techniky při jednání s problémovým zákazníkem – technika přímé (nevyžádané) komunikace, technika „otevřených dveří“, negativní dotazování, selektivní ignorování. Manipulace ze strany zákazníků – co je manipulativní chování a jak se mu bránit. Praktický nácvik modelových situací jejich trénink.

Cílová skupina

Veřejný kurz

Kontaktní osoba

Ing. Irena Spirová, LL.M
+420 517 333 699
info@tsmvyskov.cz

Hodnocení




Organizátor