Detail kurzu
ŠPIČKOVÝ ZÁKAZNICKÝ SERVIS V PRAXI – JAK ZÍSKAT A UDRŽET SI SPOKOJENÉ KLIENTY
1. VOX a.s.
Popis kurzu
V průběhu tohoto workshopu se dozvíte, jak se můžete vašim klientům více přiblížit, jak zařídit, aby vaši firmu měli klienti rádi a jak lze získat nové klienty skrze klienty stávající. Rovněž si sestavíte plán konkrétních kroků pro aplikování špičkového zákaznického servisu.
Obsah kurzu
Workshop je rozdělen do několika tematických bloků:
1. blok:
- vysvětlení filozofie principu vděčnosti,
- zásady přátelského zákaznického servisu,
- očekávané trendy ve službách v blízké budoucnosti,
- případová studie „jazyková škola“ – konkrétní aplikované kroky, odezva a ekonomické výsledky po 6 měsících.
2. blok:
- předpoklady zavedení špičkového zákaznického servisu do praxe,
- firemní hodnoty a orientace na dlouhodobé budování,
- způsoby přiblížení se ke klientům,
- efektivní komunikace s klienty.
3. blok:
- modelová cvičení a ukázky špičkového klientského servisu v praxi,
- sestavení akčních kroků pro aplikaci principu vděčnosti ve vlastním podnikání.
4. blok:
- zavádění principu vděčnosti do praxe,
- zapojení zaměstnanců a jejich ztotožnění se změnami,
- diskuze, sdílení zkušeností a praktická doporučení.
Cílová skupina
Tento workshop je určen manažerům a obchodníkům, kteří pravidelně komunikují se svými klienty.
kód: 1623340 - 3 590 Kč + DPH Základní cena, kód: 162334A - 6 821 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 162334B - 9 693 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 162334C - 12 206 Kč + DP
Kontaktní osoba
Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality