Detail kurzu

ŠPIČKOVÝ ZÁKAZNICKÝ SERVIS V PRAXI – JAK ZÍSKAT A UDRŽET SI SPOKOJENÉ KLIENTY

1. VOX a.s.

Popis kurzu

V průběhu tohoto workshopu se dozvíte, jak se můžete vašim klientům více přiblížit, jak zařídit, aby vaši firmu měli klienti rádi a jak lze získat nové klienty skrze klienty stávající. Rovněž si sestavíte plán konkrétních kroků pro aplikování špičkového zákaznického servisu.

Obsah kurzu

Workshop je rozdělen do několika tematických bloků:

1. blok:

  • vysvětlení filozofie principu vděčnosti,
  • zásady přátelského zákaznického servisu,
  • očekávané trendy ve službách v blízké budoucnosti,
  • případová studie „jazyková škola“ – konkrétní aplikované kroky, odezva a ekonomické výsledky po 6 měsících.

2. blok:

  • předpoklady zavedení špičkového zákaznického servisu do praxe,
  • firemní hodnoty a orientace na dlouhodobé budování,
  • způsoby přiblížení se ke klientům,
  • efektivní komunikace s klienty.

3. blok:

  • modelová cvičení a ukázky špičkového klientského servisu v praxi,
  • sestavení akčních kroků pro aplikaci principu vděčnosti ve vlastním podnikání.

4. blok:

  • zavádění principu vděčnosti do praxe,
  • zapojení zaměstnanců a jejich ztotožnění se změnami,
  • diskuze, sdílení zkušeností a praktická doporučení.

Cílová skupina

Tento workshop je určen manažerům a obchodníkům, kteří pravidelně komunikují se svými klienty.

Poznámka k ceně

kód: 1623340 - 3 590 Kč + DPH Základní cena, kód: 162334A - 6 821 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 162334B - 9 693 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 162334C - 12 206 Kč + DP

Kontaktní osoba

Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz

Hodnocení




Organizátor