Detail kurzu
Marketingové analýzy: segmentace
ACREA CR, spol. s r.o.
Popis kurzu
Segmentace je jednou ze základních metod marketingového řízení. Jejím cílem je nalézt homogenní skupiny zákazníků s podobnými vlastnostmi a potřebami tak, aby bylo možné k nim z hlediska marketingových aktivit přistupovat jednotně. Tyto skupiny (segmenty) se číselně i graficky popíší, interpretují se a charakterizují typickým zákaznickým profilem.
Cíl vzdělávacího programu:
Hlavním cílem kurzu je představit segmentaci jako marketingovou metodu, která umožňuje lépe porozumět zákazníkům a zefektivnit marketingové aktivity na základě dat. Účastníci se seznámí se základními principy segmentace – na jakých datech lze segmenty vytvářet, jaké metody lze k tvorbě segmentů užít a jak výsledky segmentace interpretovat a dále využít.
Obsah kurzu
Program kurzu:
- úvod do segmentace jako metody marketingového řízení
- segmentace jako výstup RFM analýzy
- diferenciální segmentace
- cílená segmentace
Cílová skupina
Kurz je určen především pracovníkům v marketingu, kteří se chtějí naučit vytvářet segmenty zákazníků, interpretovat je a prakticky využívat.
Cena je určena pro komerční sféru. Pro státní správu a zdravotnictví poskytujeme 15% slevu, pro školství 20% slevu ze základní ceny kurzu. Při přihlášení více účastníků z jedné společnosti na stejný kurz nabízíme cenové zvýhodnění.
Kontaktní osoba
Bc. Petra Formánková
+420 234 721 422
kurzy@acrea.cz