Detail kurzu

Marketingové analýzy: segmentace

ACREA CR, spol. s r.o.

Popis kurzu

Segmentace je jednou ze základních metod marketingového řízení. Jejím cílem je nalézt homogenní skupiny zákazníků s podobnými vlastnostmi a potřebami tak, aby bylo možné k nim z hlediska marketingových aktivit přistupovat jednotně. Tyto skupiny (segmenty) se číselně i graficky popíší, interpretují se a charakterizují typickým zákaznickým profilem.

Cíl vzdělávacího programu:

Hlavním cílem kurzu je představit segmentaci jako marketingovou metodu, která umožňuje lépe porozumět zákazníkům a zefektivnit marketingové aktivity na základě dat. Účastníci se seznámí se základními principy segmentace – na jakých datech lze segmenty vytvářet, jaké metody lze k tvorbě segmentů užít a jak výsledky segmentace interpretovat a dále využít.

Obsah kurzu

Program kurzu:

  1. úvod do segmentace jako metody marketingového řízení
  2. segmentace jako výstup RFM analýzy
  3. diferenciální segmentace
  4. cílená segmentace

Cílová skupina

Kurz je určen především pracovníkům v marketingu, kteří se chtějí naučit vytvářet segmenty zákazníků, interpretovat je a prakticky využívat.

Poznámka k ceně

Cena je určena pro komerční sféru. Pro státní správu a zdravotnictví poskytujeme 15% slevu, pro školství 20% slevu ze základní ceny kurzu. Při přihlášení více účastníků z jedné společnosti na stejný kurz nabízíme cenové zvýhodnění.

Kontaktní osoba

Bc. Petra Formánková
+420 234 721 422
kurzy@acrea.cz

Hodnocení




Organizátor