Detail kurzu

TELEFONICKÁ KOMUNIKACE SE ZÁKAZNÍKEM

1. VOX a.s.

Popis kurzu

V průběhu tohoto semináře se seznámíte s nejrůznějšími typy zákazníků, které můžete na telefonu slyšet. Prakticky si vyzkoušíte hovory, které vás mohou potkat. Ukážeme si, jak je důležité umět reagovat nejen na naštvaného zákazníka, ale i na zákazníka, který nás chválí a je spokojený.

Obsah kurzu

  • principy efektivní komunikace po telefonu,
  • jak se před telefonátem připravit na oslovení zákazníka,
  • bariéry a nejčastější chyby v telefonické komunikaci,
  • typologie zákazníků,
  • zlatá a osvědčená pravidla komunikace po telefonu,
  • asertivita a empatie směrem k zákazníkům,
  • základy prodeje po telefonu,
  • nácviky oslovování zákazníků – práce s hlasem, rychlostí řeči, formulacemi sdělení…,
  • nácviky zvládání obtížných situací po telefonu.

Cílová skupina

Seminář je určen všem, kteří komunikují po telefonu se zákazníky a rádi by zlepšili své dovednosti ve využívání tohoto způsobu komunikace. Seminář bude užitečný také těm, kteří s komunikací po telefonu teprve začínají a chtějí oslovit své první zákazníky.

Poznámka k ceně

kód: 1623890 - 3 590 Kč + DPH Základní cena, kód: 162389A - 6 821 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 162389B - 9 693 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 162389C - 12 206 Kč + DP

Kontaktní osoba

Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz

Hodnocení




Organizátor