Detail kurzu
TELEFONICKÁ KOMUNIKACE SE ZÁKAZNÍKEM
1. VOX a.s.
Popis kurzu
V průběhu tohoto semináře se seznámíte s nejrůznějšími typy zákazníků, které můžete na telefonu slyšet. Prakticky si vyzkoušíte hovory, které vás mohou potkat. Ukážeme si, jak je důležité umět reagovat nejen na naštvaného zákazníka, ale i na zákazníka, který nás chválí a je spokojený.
Obsah kurzu
- principy efektivní komunikace po telefonu,
- jak se před telefonátem připravit na oslovení zákazníka,
- bariéry a nejčastější chyby v telefonické komunikaci,
- typologie zákazníků,
- zlatá a osvědčená pravidla komunikace po telefonu,
- asertivita a empatie směrem k zákazníkům,
- základy prodeje po telefonu,
- nácviky oslovování zákazníků – práce s hlasem, rychlostí řeči, formulacemi sdělení…,
- nácviky zvládání obtížných situací po telefonu.
Cílová skupina
Seminář je určen všem, kteří komunikují po telefonu se zákazníky a rádi by zlepšili své dovednosti ve využívání tohoto způsobu komunikace. Seminář bude užitečný také těm, kteří s komunikací po telefonu teprve začínají a chtějí oslovit své první zákazníky.
kód: 1623890 - 3 590 Kč + DPH Základní cena, kód: 162389A - 6 821 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 162389B - 9 693 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 162389C - 12 206 Kč + DP
Kontaktní osoba
Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality