Detail kurzu

Jak nechybovat při rozvrhování pracovní doby z pohledu praxe – rovnoměrné a nerovnoměrné rozvržení pracovní doby

OTIDEA vzdělávání, s.r.o.

Popis kurzu

Účastníci se seznámí se zákonnou úpravou dané problematiky s důrazem na praktické využití získaných informací a to zejména z pohledu jejich praxe. Výklad bude vycházet zejména z praktických příkladů z praxe a legislativy s konkrétními upozorněními na nejčastější chyby zaměstnavatelů při rozvrhování a evidenci pracovní doby.

Obsah kurzu

Úvod do problematiky, aktuální stav právní úpravy v roce 2016
Zákonný rámec pracovní doby a doby odpočinku
Základní právní pojmy související s problematikou pracovní doby a jejího rozvržení
Nerovnoměrné rozvržení pracovní doby / vyrovnávací období
Rovnoměrné rozvržení pracovní doby
Stanovená týdenní pracovní doba
Kratší pracovní doba
Rozvržení pracovní doby
Pružné rozvržení pracovní doby
Přestávka v práci a bezpečnostní přestávka v práci
Nepřetržitý odpočinek mezi dvěma směnami
Nepřetržitý odpočinek v týdnu
Práce přesčas
Evidence pracovní doby
Dotazy, diskuze

Cílová skupina

Seminář je určen zejména pro vedoucí zaměstnance, personalisty, mzdové účetní, právníky a další, kteří ve své praxi řídí a kontrolují práci jiných zaměstnanců.

Kontaktní osoba

Hana Turecká
+420 295 565 126
hana.turecka@otidea.cz

Hodnocení




Organizátor