Detail kurzu
Co by měla znát sekretářka - asistentka - administrativní pracovnice z oblasti daní a účetnictví • jasně, stručně a přehledně základní znalosti
ANAG, spol. s r.o.
Popis kurzu
Cíl: Získat přehled v níže uvedené agendě aktuálně dle platné legislativy pro rok 2016. Profesionální sekretářka, asistentka nebo administrativní pracovnice by měla ovládat řadu znalostí a dovedností z různých oborů činnosti. Vzhledem k tomu, že sekretářky velmi často vedou pokladnu, zpracovávají cestovní příkazy, vystavují faktury a další podklady pro účetnictví atd., je velmi důležité, aby měly alespoň základní znalosti také z oblasti účetnictví a daní.
Obsah kurzu
- seznámení s platnou legislativou pro účetnictví a daně ve znění pro rok 2016
- přehled daní
- co musí obsahovat účetní a daňové doklady podle zákona o účetnictví a zákona o dani z přidané hodnoty, údaje pro kontrolní hlášení k DPH
- oběh dokladů v podniku – archivace – datové schránky
- vedení pokladny – ceniny – valutová pokladna – pokladní doklady – pokladní kniha
- cestovní příkazy a jejich vyúčtování – kniha jízd – platné sazby stravného – ceny PHM a základní náhrady
- fakturace – náležitosti faktur – DPH – elektronické vystavování a zasílání faktur
- fakturace ve vazbě na obchodně závazkové vztahy podle nového občanského zákoníku
- inventarizace
- příprava podkladů pro zpracování finančního účetnictví – daní
- komunikace s účtárnou nebo externí účetní osobou (firmou)
- diskuze – odpovědi na dotazy
Cílová skupina
Určen pro sekretářky, asistentky, administrativní pracovníky a všechny zájemce o tuto problematiku.
Kontaktní osoba
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality