Detail kurzu

Co by měla znát sekretářka - asistentka - administrativní pracovnice z oblasti daní a účetnictví • jasně, stručně a přehledně základní znalosti

ANAG, spol. s r.o.

Popis kurzu

Cíl: Získat přehled v níže uvedené agendě aktuálně dle platné legislativy pro rok 2016. Profesionální sekretářka, asistentka nebo administrativní pracovnice by měla ovládat řadu znalostí a dovedností z různých oborů činnosti. Vzhledem k tomu, že sekretářky velmi často vedou pokladnu, zpracovávají cestovní příkazy, vystavují faktury a další podklady pro účetnictví atd., je velmi důležité, aby měly alespoň základní znalosti také z oblasti účetnictví a daní.

Obsah kurzu

  • seznámení s platnou legislativou pro účetnictví a daně ve znění pro rok 2016
  • přehled daní
  • co musí obsahovat účetní a daňové doklady podle zákona o účetnictví a zákona o dani z přidané hodnoty, údaje pro kontrolní hlášení k DPH
  • oběh dokladů v podniku – archivace – datové schránky
  • vedení pokladny – ceniny – valutová pokladna – pokladní doklady – pokladní kniha
  • cestovní příkazy a jejich vyúčtování – kniha jízd – platné sazby stravného – ceny PHM a základní náhrady
  • fakturace – náležitosti faktur – DPH – elektronické vystavování a zasílání faktur
  • fakturace ve vazbě na obchodně závazkové vztahy podle nového občanského zákoníku
  • inventarizace
  • příprava podkladů pro zpracování finančního účetnictví – daní
  • komunikace s účtárnou nebo externí účetní osobou (firmou)
  • diskuze – odpovědi na dotazy

Cílová skupina

Určen pro sekretářky, asistentky, administrativní pracovníky a všechny zájemce o tuto problematiku.

Hodnocení




Organizátor