Detail kurzu

Analýza zákaznických vad (Field Failure Analysis)

NQA CZ s.r.o.

Popis kurzu

Sjednocení postupů zákazníka a dodavatelů při společném řešení složitých reklamací v souladu s mezinárodní normou IATF 16949.

Obsah kurzu

  • Současné požadavky výrobců automobilů a navazujících klíčových dodavatelů na metody zjišťování poruch z pole
  • Audit VDA 6.3 orientovaný na péči o zákazníka ve fázi užití (P7)
  • Analýza vad zjištěných zákazníkem na vozidle týkající se záruk OEM
  • Vedení evidence vad a šetření neshodných produktů z pole
  • Hodnocení záručních a pozáručních oprav, uznávání záruk
  • Nejčastější příčiny poruch ve strojírenství a elektrotechnice a jejich evidence
  • Změny a doplňky v postupu APQP týkající se metod a nástrojů pro analýzu vad z pole

Cílová skupina

Kurz je určen pro pokročilé řešitele problémů využívajících přístupů „No Trouble Found“. Zúčastnit se mohou pracovníci odborných útvarů dodavatelů pro automobilní průmysl, kteří jsou odpovědní za provádění analýz kořenových příčin problémů materiálů a dílů ve fázi výroby, logistiky a servisu.

Poznámka k ceně

certifikovaní klienti NQA CZ mají slevu 20% z ceny kurzu

Kontaktní osoba

Ing. Šárka Tůmová
+420 567 300 215
audit@nqa.cz

Hodnocení




Organizátor