Detail kurzu

Úspěšné telefonování - 2denní kurz

NICOM, a.s.

Popis kurzu

Kurz vede účastnicky k odbourání stresu z telefonování a naučí je, jak se strachem, přetížením a nejistotou pracovat. Výstupem z kurzu je připravení vlastního účinného postupu při oslovování klientů po telefonu, speciálně v situaci, kdy telefonující musí kupní potřebu klienta v tzv. studeném telefonátu teprve vzbudit. Hlavní téma: Naučit se telefonovat tak, aby to „druhou stranu“ zaujalo.

Cílová skupina

  • Rozebereme, co a proč funguje.

  • Vyzkoušíte si osvědčené postupy telefonování.

  • Připravíte si vlastní účinná schémata a postupy při oslovování klientů po telefonu.

  • Odbouráte stress z telefonování a s telefonem se skamarádíte.

  • Naučíte se funkční postupy, jak pracovat se strachem, přetížením a nejistotou.

  • Získáte typy, jak se zdokonalit.

  • Odnesete si impulsy k tomu, jak telefonováním dobře pobavit sebe i svého klienta.

     

Kontaktní osoba

Vít Straka
+420 602 323 906
marketing@nicom.cz

Hodnocení




Organizátor