Detail kurzu

Emoční zákulisí obchodního rozhovoru – kurz

NICOM, a.s.

Popis kurzu

Jak reagovat na nevyslovené námitky a na námitky s emocionálním podtextem. Jak poznat a úspěšně využívat mocenský potenciál rozhovoru Jak zpracovat zpětnou vazbu z obchodního rozhovoru a jak ji využít pro další jednání Kurz je koncipován jako průvodce emočními reakcemi, které vytvářejí jádro bezpečí obchodního rozhovoru a podporují vznik oboustranně výhodné obchodní dohody. Hlavní téma: Zvýšení úspěšnosti obchodního rozhovoru.

Cílová skupina

  • Jak se vyvarovat nevědomých chyb při přípravě obchodního rozhovoru

  • Jak uspořádat prostor, jak začít a ukončit obchodní rozhovor

  • Jak vzbudit důvěru klienta během prvních 3 minut setkání

  • Jak poznávat potřeby klienta a jak nabízet produkt s ohledem na tyto potřeby

  • Jak reagovat na nevyslovené námitky a na námitky s emocionálním podtextem

  • Jak poznat a úspěšně využívat mocenský potenciál rozhovoru

  • Jak zpracovat zpětnou vazbu z obchodního rozhovoru a jak ji využít pro další jednání

     

Kontaktní osoba

Vít Straka
+420 602 323 906
marketing@nicom.cz

Hodnocení




Organizátor