Detail kurzu
Emoční zákulisí obchodního rozhovoru – kurz
NICOM, a.s.
Popis kurzu
Jak reagovat na nevyslovené námitky a na námitky s emocionálním podtextem. Jak poznat a úspěšně využívat mocenský potenciál rozhovoru Jak zpracovat zpětnou vazbu z obchodního rozhovoru a jak ji využít pro další jednání Kurz je koncipován jako průvodce emočními reakcemi, které vytvářejí jádro bezpečí obchodního rozhovoru a podporují vznik oboustranně výhodné obchodní dohody. Hlavní téma: Zvýšení úspěšnosti obchodního rozhovoru.
Cílová skupina
-
Jak se vyvarovat nevědomých chyb při přípravě obchodního rozhovoru
-
Jak uspořádat prostor, jak začít a ukončit obchodní rozhovor
-
Jak vzbudit důvěru klienta během prvních 3 minut setkání
-
Jak poznávat potřeby klienta a jak nabízet produkt s ohledem na tyto potřeby
-
Jak reagovat na nevyslovené námitky a na námitky s emocionálním podtextem
-
Jak poznat a úspěšně využívat mocenský potenciál rozhovoru
-
Jak zpracovat zpětnou vazbu z obchodního rozhovoru a jak ji využít pro další jednání
Kontaktní osoba
Vít Straka
+420 602 323 906
marketing@nicom.cz
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality