Detail kurzu

UMĚNÍ PŘESVĚDČIT, TELEFONOVÁNÍ

TSM, spol. s r.o.

Popis kurzu

Jak se připravovat na prodej po telefonu. Zásady telefonní komunikace, odlišnosti od komunikace osobní. Stanovení struktury telefonního rozhovoru. Úvod telefonátu. Probuzení zájmu. Ovlivňování. Jak sjednávat schůzky. Sestavení seznamu doporučených a nevhodných slov, formulací a reakcí. Facilitovaná diskuse s prvky brainstormingu – jak si vytipovat potenciální klienty a co je může na naší nabídce zaujmout. Analýza potenciálních potřeb, zjištění stavu. Argumentace při rozhovoru a oponentura při řešení námitek. Hledání optimální metody a trénink zvládání nejčastěji se vyskytujících námitek. Jak uzavřít jednání po telefonu. Vytvoření jednoduchého dotazníku – formuláře, kde se poznačí nejdůležitější údaje z telefonátu pro další využití. Živé telefonáty s hlasitým odposlechem, se zpětnou vazbou ostatních účastníků a lektora. Diskuse, dotazy.

Obsah kurzu

Jak se připravovat na prodej po telefonu. Zásady telefonní komunikace, odlišnosti od komunikace osobní. Stanovení struktury telefonního rozhovoru. Úvod telefonátu. Probuzení zájmu. Ovlivňování. Jak sjednávat schůzky. Sestavení seznamu doporučených a nevhodných slov, formulací a reakcí. Facilitovaná diskuse s prvky brainstormingu – jak si vytipovat potenciální klienty a co je může na naší nabídce zaujmout. Analýza potenciálních potřeb, zjištění stavu. Argumentace při rozhovoru a oponentura při řešení námitek. Hledání optimální metody a trénink zvládání nejčastěji se vyskytujících námitek. Jak uzavřít jednání po telefonu. Vytvoření jednoduchého dotazníku – formuláře, kde se poznačí nejdůležitější údaje z telefonátu pro další využití. Živé telefonáty s hlasitým odposlechem, se zpětnou vazbou ostatních účastníků a lektora. Diskuse, dotazy.

Cílová skupina

Veřejný kurz

Kontaktní osoba

Ing. Irena Spirová, LL.M
+420 517 333 699
info@tsmvyskov.cz

Hodnocení




Organizátor