Detail kurzu
HLAVNÍ PRINCIPY ÚSPĚŠNÉ OBCHODNÍ KOMUNIKACE
TSM, spol. s r.o.
Popis kurzu
Neverbální komunikace. Signály komunikace osobnosti – první dojem, styl oblékání v práci, základy společenského chování v zaměstnání. Jak se vyhnout nedorozumění. Telefonická komunikace se zákazníky. Obchodní komunikace – fáze jednání, příprava na jednání se zákazníkem/dodavatelem, čemu se vyhnout při jednání, argumentace, námitky a jejich překonávání. Obranné komunikační techniky při jednání s problémovým zákazníkem – technika přímé (nevyžádané) komunikace, technika „otevřených dveří“, negativní dotazování, selektivní ignorování. Manipulace ze strany zákazníků – co je manipulativní chování a jak se mu bránit. Praktický nácvik modelových situací, jejich trénink.
Obsah kurzu
Neverbální komunikace. Signály komunikace osobnosti – první dojem, styl oblékání v práci, základy společenského chování v zaměstnání. Jak se vyhnout nedorozumění. Telefonická komunikace se zákazníky. Obchodní komunikace – fáze jednání, příprava na jednání se zákazníkem/dodavatelem, čemu se vyhnout při jednání, argumentace, námitky a jejich překonávání. Obranné komunikační techniky při jednání s problémovým zákazníkem – technika přímé (nevyžádané) komunikace, technika „otevřených dveří“, negativní dotazování, selektivní ignorování. Manipulace ze strany zákazníků – co je manipulativní chování a jak se mu bránit. Praktický nácvik modelových situací, jejich trénink.
Cílová skupina
Veřejný kurz
Kontaktní osoba
Ing. Irena Spirová, LL.M
+420 517 333 699
info@tsmvyskov.cz
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality