Detail kurzu

Udělejte si průzkum trhu sami, zákaznické průzkumy, informace o trhu, market inteligence, 1 denní kurz

TIMING Praha

Popis kurzu

  • Seznámit účastníky s principy a efektivním využitím průzkumů trhu v podnikové praxi
  • Poznat  klasické i nové metody průzkumu trhu jako získávání informací o trhu a zákaznících
  • Využívat průzkum trhu jako investici do podnikání
  • Na případových studiích a příkladech si ukázat, jak postupovat při realizaci vlastních průzkumů

Obsah kurzu

MOTTO: Průzkum trhu by měl být jako dobrá investice – návratný, efektivní a smysluplný.

Další informace: Lektorka: Ing. Lenka Nováková, MBA Rozsah: 7 hodin Není-li stanoveno jinak, probáhá kurz od 9:00 do 16:00 na adrese našeho sídla Na Poříčí 12, 110 00 Praha 1

Cílová skupina

  • všichni, kdo mají ve firmách na starosti informace o trhu, konkurenci, zákaznících
  • majitelé firem, podnikatelé
  • obchodní a marketingoví specialisté malých a středních firem
  • zájemci o využívání market inteligence ve firmách
Poznámka k ceně

slevy viz http://www.timing.cz/slevy.php

Kontaktní osoba

RNDr. Jiří Weinberger
+420 604 102 815
timing@timing.cz

Hodnocení




Organizátor