Detail kurzu
Udělejte si průzkum trhu sami, zákaznické průzkumy, informace o trhu, market inteligence, 1 denní kurz
TIMING Praha
Popis kurzu
- Seznámit účastníky s principy a efektivním využitím průzkumů trhu v podnikové praxi
- Poznat klasické i nové metody průzkumu trhu jako získávání informací o trhu a zákaznících
- Využívat průzkum trhu jako investici do podnikání
- Na případových studiích a příkladech si ukázat, jak postupovat při realizaci vlastních průzkumů
Obsah kurzu
MOTTO: Průzkum trhu by měl být jako dobrá investice – návratný, efektivní a smysluplný.
Další informace: Lektorka: Ing. Lenka Nováková, MBA Rozsah: 7 hodin Není-li stanoveno jinak, probáhá kurz od 9:00 do 16:00 na adrese našeho sídla Na Poříčí 12, 110 00 Praha 1
Cílová skupina
- všichni, kdo mají ve firmách na starosti informace o trhu, konkurenci, zákaznících
- majitelé firem, podnikatelé
- obchodní a marketingoví specialisté malých a středních firem
- zájemci o využívání market inteligence ve firmách
Poznámka k ceně
slevy viz http://www.timing.cz/slevy.php
Kontaktní osoba
RNDr. Jiří Weinberger
+420 604 102 815
timing@timing.cz
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality