Detail kurzu

Marketing na Facebooku v příkladech

Gradua-CEGOS, s.r.o.

Popis kurzu

Dozvíte se, jaké jsou principy fungování reklamy na Facebooku a jaké nástroje Vám tato síť nabízí pro zadávání reklamní kampaně. Prakticky si vyzkoušíte, jak vytvořit a úspěšně administrovat firemní stránku. Naučíte se, jak plánovat komunikaci a vybrat atraktivní obsah i formát. Budete schopni měřit úspěšnost Vašich reklamních kampaní na Facebooku. Ukážeme Vám mnoho praktických příkladů jak ANO a jak NE.

Obsah kurzu

Hlavní zásady fungování FB: stránky, komunity, skupiny a profily. Vytvoření a administrace stránky produktu nebo služby – praktický návod. Management obsahu: plánování, publikování, jak vybrat správný obsah. Konverze: jak přimět návštěvníky, aby kupovali. Reklama na Facebooku: jak spravovat reklamu na stránku a na její obsah. Měření úspěšnosti: jak zjistit, zda se nám daří? Komunikace s publikem. Příklady z praxe – co funguje a co ne.

Cílová skupina

Interním marketérům a všem ostatním, kteří mají spravovat prezentace na sociálních sítích, konkrétně na Facebooku. Předpokladem je, pokud má účastník základní povědomí o sociálních sítích a případně vlastní zkušenost s Facebookem v rámci osobního využití.

Kontaktní osoba

Zákaznické centrum Gradua-CEGOS
+420 226 006 300
gradua@gradua.cz

Hodnocení




Organizátor