Detail kurzu
JEDNÁME S KLIENTEM PO TELEFONU
1. VOX a.s.
Popis kurzu
V průběhu tohoto semináře:
- Se naučíte správné komunikační postupy při telefonickém kontaktu
- Pochopíte, co udělat pro to, aby byl telefon vaším dobrým pracovním nástrojem
- Zjistíte, jak přirozeně zaujmout, projevit o zákazníka upřímný zájem
- Pochopíte rozdíl mezi schopností zaujmout a nátlakově prodat
- Začnete na námitky a reakce klientů nahlížet jinak, získáte větší sebejistotu při zvládání námitek a reakcí klienta
Obsah kurzu
- základní pravidla mezilidské komunikace a jak se tato pravidla mění při komunikaci po telefonu,
- komunikační úrovně a komunikační bloky – ledovec zákaznické motivace,
- struktura telefonického rozhovoru se zákazníkem,
- typy otázek a jejich prezentace klientovi,
- co si při telefonickém rozhovoru ohlídat,
- námitky a jak s nimi pracovat,
- typologie klientů,
- komunikační pyramida a její využití při telefonickém rozhovoru.
Seminář je možno dle potřeb přítomných účastníků zaměřit i na následující oblasti:
- jak obchodovat po telefonu,
- jak po telefonu zaujmout,
- sjednávání schůzek (stávající zákazníci, noví – potenciální zákazníci),
- práce s doporučením
Cílová skupina
Seminář je určen všem, kteří využívají telefon jako pracovní nástroj, ať už ke sjednávání schůzek po telefonu, nebo přímo k nabídce a uzavírání obchodu. Seminář je určen pro začínající a mirně pokročilé, kteří cítí potřebu se ve svém telefonickém umu zdokonalit.
kód: 1724720 - 3 590 Kč + DPH Základní cena, kód: 172472A - 6 821 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 172472B - 9 693 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 172472C - 12 206 Kč + DP
Kontaktní osoba
Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality