Detail kurzu
Špičkový zákaznický servis v praxi – jak získat a udržet si spokojené klienty
1. VOX a.s.
Popis kurzu
V průběhu tohoto workshopu se dozvíte, jak se můžete vašim klientům více přiblížit, jak zařídit, aby vaši firmu měli klienti rádi a jak lze získat nové klienty skrze klienty stávající. Rovněž si sestavíte plán konkrétních kroků pro aplikování špičkového zákaznického servisu.
Obsah kurzu
- vysvětlení filozofie principu vděčnosti a zásady přátelského zákaznického servisu,
- očekávané trendy ve službách v blízké budoucnosti,
- předpoklady zavedení špičkového zákaznického servisu do praxe,
- firemní hodnoty a orientace na dlouhodobé budování,
- způsoby přiblížení se ke klientům, efektivní komunikace s klienty.
- modelová cvičení a ukázky špičkového klientského servisu v praxi,
- sestavení akčních kroků pro aplikaci principu vděčnosti ve vlastním podnikání.
- zavádění principu vděčnosti do praxe,
- případová studie „jazyková škola“ – konkrétní aplikované kroky, odezva a ekonomické výsledky po 6 měsících,
- zapojení zaměstnanců a jejich ztotožnění se změnami,
- diskuze, sdílení zkušeností a praktická doporučení.
Cílová skupina
Tento workshop je určen manažerům a obchodníkům, kteří chtějí mít dobrý konktakt se svými klienty a rádi by věděli, jak na to.
kód: 1724920 - 3 590 Kč + DPH Základní cena, kód: 172492A - 6 821 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 172492B - 9 693 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 172492C - 12 206 Kč + DP
Kontaktní osoba
Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality