Detail kurzu
Vyjednávání o cenách • správné postupy a návody pro všechny, kteří musejí vyjednávat o cenách
ANAG, spol. s r.o.
Popis kurzu
Výcvik účastníků semináře je zaměřený na komunikaci v oblasti vyjednání, jak čelit tlaku na snižování cen, jak věcně argumentovat, chápat obchod v širších souvislostech. Umění prosadit své názory pomocí argumentace. Dále na formování obchodních vztahů, hledání cest a variant ke společnému cíli. Umění analýzy situace.
Obsah kurzu
- co je to cena – tvorba ceny
- způsoby platebního styku
- výpočet bodu zvratu, graf, příklad
- cenová strategie a faktory ovlivňující výši ceny – změny cen – správný cenový model
- jak nabídnout zákazníkovi výrobek – službu
- co ví zákazník, co víme my o zákazníkovi
- je přesně to řešení, které zákazník potřebuje?
- argumenty, které zajímají zákazníka
- konkurence a ceny
- marže, rabat
- jak přesvědčit zákazníky, jak zdůvodnit své vyšší ceny?
- manipulace
- obchodní vyjednávání o ceně – 8 kroků jak postupovat při jednání o ceně
- vyjednávání o ceně – argumentace, zvládání námitek, typy vyjednavačů
- win-win – win- lose – lose- win – lose- lose – co je to Batna
- nátlakové taktiky
- chyby při vyjednávání o ceně
- 4 základní typy klienta
- emoce a racionalita
- jak si říct o peníze
- jak cenu prezentovat?
- proč sdělit cenu až nakonec
- jak zvládnout námitku „Cena“? – jak obhájit vyšší cenu před zákazníkem
- 3 důvody, proč se zákazníci zaměřují na cenu
- souhrn nátlakových taktik – překonání námitek
- jak zvládat náročné klienty
- jaká je dobrá cena?
- metody pro stanovení ceny
- cenové hrátky
- seminář proběhne interaktivní formou
- diskuze – odpovědi na dotazy
Cílová skupina
Určeno pro pracovníky zabývající se jednáním a vyjednáváním s dodavateli – obchodním zástupcům, nákupčím, pracovníkům zabývajícími se strategickým a operativním nákupem a všem manažerům, kteří musejí vyjednávat o cenách.
Kontaktní osoba
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality