Detail kurzu
AKVIZIČNÍ TELEFONÁTY - jak se jich přestat obávat a začít je mít rád
Studio W s.r.o.
Popis kurzu
Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.
Obsah kurzu
Určeno pro pracovníky telemarketingu, zákaznických linek i pro všechny obchodníky, kteří mají v popisu práce oslovovat nové zákazníky či oživovat vztahy s bývalými zákazníky po telefonu.
Cíl: Získat správný přístup k akvizičnímu telefonátu, zbavit se obav, naučit se a procvičit přípravu a průběh telefonátu. Naučit se zvládat nejobvyklejší komplikace – námitky, agresivní reakce atd. Cílem není naučit účastníky stát se „mluvícími hlavami“, ale vést rozhovor profesionálně a přirozeně zároveň.
Obsah:
- Akviziční telefonát – obávaný strašák v myslích mnoha obchodníků
- Změna přístupu k akvizičním telefonátům – chápání telefonátu jako vytvoření obchodní příležitosti pro obě strany, nikoli jako „obtěžování“
- Příprava na telefonát:
- Definice cíle
- Příprava skriptu
- Správné formulace vedoucí k cíli
- Příprava odpovědi na nejčastější námitky
- Nutnost umět nejen dobře mluvit, ale také poslouchat, co volaný říká
- Umění vnímat i drobné nákupní signály
- Intenzivní nácvik telefonátů
- Úvod, získání pozornosti
- Otevřené a přímé sdělení účelu telefonátu
- Nalezení správné polohy mezi příliš pasivním a příliš agresivním způsobem vedení telefonátu
- Závěr, dotažení telefonátu do cíle
- Etiketa při telefonování
- Zvládání agresivních reakcí volaných
Metody výuky: Kurz je velmi interaktivní, účastníci jsou zapojeni do celého procesu, metoda učení skrze zážitek. Modelové situace, samostatné úlohy, videoanalýza.
Cílová skupina
Obchodní dovednosti
4 300 Kč (s DPH 5 203 Kč) v ceně studijní materiály, občerstvení, oběd
Kontaktní osoba
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality