Detail kurzu

Marketing CIMA-B

Gradua-CEGOS, s.r.o.

Popis kurzu

Prohloubit si praktické znalosti a dovednosti potřebné pro výkon specialisty v oboru marketingu. Osvojit si podrobnější analýzu jednotlivých aspektů marketingové politiky a marketingového plánování. Snadno v praxi aplikovat získané zkušenosti a dovednosti v oblasti marketingového rozhodování, a to díky mnoha případovým studiím a cvičením. Přistupovat tvořivě k řešení marketingových ú­kolů.

Obsah kurzu

Kurz je zaměřen na prohloubení znalostí a dovedností získaných jak v praxi posluchačů, tak absolvováním základního marketingového tréninku CIMA-A. Základy managementu podniku. Strategický management podniku. Financování a investice v podniku. Náklady, kalkulace, rozpočty. Příprava a realizace marketingového výzkumu. Zpracování a analýza dat. Strategický marketingový management SBU. Detailní situační analýza trhů. Předpověď prodejů, zisků a hodnocení trhů. Rozhodování v marketingu. Určení koncepce marketingové strategie. Stanovení konkurenční strategie. Procesní pojetí CRM. Zpracování marketingových strategií. Exportní a globální marketing. Rozhodování o nákupu. Rozhodování o produktu a ceně. Rozhodování o distribuci. Retailing. Brand Management. Rozhodování o integrované marketingové komunikaci. Web a internet komunikace. Závěrečná případová studie.

Cílová skupina

Manažerům (nejen) marketingového zaměření a marketingovým specialistům – zejména absolventům CIMA-A, kteří mají zájem o získání hlubších znalostí v oblasti marketingu.

Kontaktní osoba

Zákaznické centrum Gradua-CEGOS
+420 226 006 300
gradua@gradua.cz

Hodnocení




Organizátor