Detail kurzu

Obchodní dovednosti II - Náročné situace v prodeji

Gradua-CEGOS, s.r.o.

Popis kurzu

Získat „tah na branku“. Rozpoznat nákupní signály zákazníka a ve správný čas úspěšně uzavřít jednání. Správně jednat s problematickými klienty. Umět prezentovat cenu tak, aby se zdála výhodná. Zvládnout pokročilé metody a techniky řešení námitek, stížností a reklamací klientů. Umět ve vhodnou chvíli získat doporučení.

Obsah kurzu

Uzavření diskuze s cílem prodat. Zvládání problematických klientů. Jak prezentovat cenu, aby se zdála výhodná. Pokročilé techniky zvládání námitek. Jak si říci o doporučení.

Cílová skupina

Zkušeným obchodníkům, technicko-obchodním prodejcům, servisním pracovníkům, obchodním zástupcům a konzultantům, kteří chtějí zvýšit úroveň svých prodejních dovedností.

Kontaktní osoba

Zákaznické centrum Gradua-CEGOS
+420 226 006 300
gradua@gradua.cz

Hodnocení




Organizátor