Detail kurzu
Strategická analýza
Gradua-CEGOS, s.r.o.
Popis kurzu
Naučit absolventy kurzu maximálně efektivně zpracovat strategickou analýzu podniku – vnější i vnitřní. Převést důležité analytické postupy do praxe a správně je využít. Na základě provedených analýz zvolit správnou podnikatelskou strategii a nasměrovat podnik k růstu. Získat informace pro správné rozhodování o dalším směřování podniku (řízeného subjektu obecně). Naučit se identifikovat nové příležitosti na trhu, odhalovat možné hrozby a připravit se na ně.
Obsah kurzu
Analýza makroprostředí. Analýzy konkurence a konkurenční pozice. Porterova analýza 5-ti konkurenčních sil. Portfolio analýzy. Segmentace trhu a positioning. Analýza zákazníka a jeho chování. Analýza hodnotového řetězce. Analýza zranitelnosti. Balanced Scorecard. SWOT analýza a konfrontační matice. Určení klíčových faktorů úspěchu a neúspěchu.
Cílová skupina
Manažerům, pracovníkům marketingu, ale i všem podnikatelům, kteří si chtějí osvojit praktické postupy pro správné rozhodování o dalším směřování podniku. Kurz je také vhodný pro pracovníky ve státní správě, kteří chtějí zavést marketingové a podnikatelské principy např. do řízení obcí atd.
Kontaktní osoba
Zákaznické centrum Gradua-CEGOS
+420 226 006 300
gradua@gradua.cz